Hírek
23581 hír az adatbázisban
A Coca-Cola új, limitált kiadású Creations íz
Marketinginfo.hu - 2023-09-13 09:23
Márkák

Emberi és mesterséges intelligencia közösen alkotta meg az új üdítőital futurisztikus ízét, amelyet a jövő végtelen lehetőségeire fókuszáló AI-élmény egészít ki.

Új üdítőitallal jelentkezik a Coca-Cola: a Coca-Cola Y3000 Zero Cukor a Coca-Cola Creations limitált kiadású új íze, amelyhez AI-alapú élmény is kapcsolódik. A Coca-Cola 3000 Zero Cukor az első olyan futurisztikus íz, amelyet az emberi és mesterséges intelligencia közösen alkotott meg. A kampányhoz egy új, mesterséges intelligencia által vezérelt élmény is kapcsolódik, amely által a rajongók bepillanthatnak a 3000-es évbe.

A frissítő ízen túl az új Creations üdítőital új, AI-vezérelt élményközpontján keresztül azt is megmutatja a rajongóknak, hogy milyen lehet a jövő a 3000-es évben. A Coca-Cola 3000 dobozon található kód beolvasásával a rajongók a Creations Hubba jutnak, ahol a személyre szabott 3000 AI lencsét használva bepillanthatnak a jövőbe.

"A Coca-Cola Creations célja, hogy váratlan és varázslatos pillanatokat teremtsen rajongóink számára. A Coca-Cola időtlenségéből inspirálódva szeretnénk lehetőséget nyújtani mindenki számára, hogy elképzelhesse, milyen lehet a jövő" - mondta Oana Vlad, a The Coca-Cola Company szenior globális stratégiai igazgatója. "A Coca-Cola Y3000 Zero Cukor a mesterséges intelligencia által vezérelt technológia segítségével mutatja be, milyen ízeket hozhat a jövő a Coca-Cola számára, és innovatív élményekkel teszi lehetővé a jövő felfedezését."




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az üdítőitalok cukor- és kalóriatartalma Magyarországon
  A Coca-Cola ünnepi kampánya
  A Coca-Cola új kreatív platformja
  Orosz kólagyártó
  Országos kampánnyal segíti a Coca-Cola
  Segítség a járvány alatt a Coca-Cola-tól
  A Coca-Cola különleges plakátjaival kíván boldog Valentin-napot
  #loveislove - a Coca-Cola a Szigeten
  A Coca-Cola karácsonyi karavánja a nyári fesztiválokon
  Nyári sláger a Coca-Colától

További hírek ebben a kategóriában

Ilyen egy népszerű óramárka (x)
A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...