Új üdítőitallal jelentkezik a Coca-Cola: a Coca-Cola Y3000 Zero Cukor a Coca-Cola Creations limitált kiadású új íze, amelyhez AI-alapú élmény is kapcsolódik. A Coca-Cola 3000 Zero Cukor az első olyan futurisztikus íz, amelyet az emberi és mesterséges intelligencia közösen alkotott meg. A kampányhoz egy új, mesterséges intelligencia által vezérelt élmény is kapcsolódik, amely által a rajongók bepillanthatnak a 3000-es évbe.
A frissítő ízen túl az új Creations üdítőital új, AI-vezérelt élményközpontján keresztül azt is megmutatja a rajongóknak, hogy milyen lehet a jövő a 3000-es évben. A Coca-Cola 3000 dobozon található kód beolvasásával a rajongók a Creations Hubba jutnak, ahol a személyre szabott 3000 AI lencsét használva bepillanthatnak a jövőbe.
"A Coca-Cola Creations célja, hogy váratlan és varázslatos pillanatokat teremtsen rajongóink számára. A Coca-Cola időtlenségéből inspirálódva szeretnénk lehetőséget nyújtani mindenki számára, hogy elképzelhesse, milyen lehet a jövő" - mondta Oana Vlad, a The Coca-Cola Company szenior globális stratégiai igazgatója. "A Coca-Cola Y3000 Zero Cukor a mesterséges intelligencia által vezérelt technológia segítségével mutatja be, milyen ízeket hozhat a jövő a Coca-Cola számára, és innovatív élményekkel teszi lehetővé a jövő felfedezését."