Hírek
23591 hír az adatbázisban
Megújult a magyarországi Schweppes termékek címkéje
Marketinginfo.hu - 2023-07-20 11:20
Márkák

A Schweppes Magyarország termékein is már a márka nemzetközileg egységes címkéi láthatók.

Az új dizájn egyszerre kölcsönöz művészibb és modernebb megjelenést a márkának, a címkén a történelmi jelentőségű szökőkút illusztráció is stilizáltabb formában jelenik meg.

A Schweppes a legrégebbi, máig népszerű üdítőital márka, amelyet Johann Jacob Schweppe szabadalmaztatott 1783-ban. A genfi óragyártó és ötvös egy brit vegyész, Joseph Priestley kutatásait vette alapul, amikor kifejlesztette a saját, szénsavas ásványvíz előállítására alkalmas eljárását. Így született meg a Schweppes, ami sokáig csak tonik ízesítésben volt kapható. Az alapító később Londonba tette át a székhelyét, és hamarosan a brit királyi palota hivatalos beszállítójává vált.

A címkén megjelenő delfines szökőkút motívum Steve Noble illusztrátor munkája alapján készült. A rajz története egészen az 1851-es világkiállításig nyúlik vissza, amelynek a Schweppes volt a hivatalos itala. A kiállítást a külön erre az alkalomra épített, lenyűgöző londoni kristálypalotában tartották, ennek lépcsőzetes szökőkútját rajzolta meg Steve Noble karcrajz technikával, ráadásul nem is egyszer, hanem háromszor, három különböző méretben. A Schweppes márka 2021 óta használja ezt az illusztrációt a címkéin, amely a termékeken már új, letisztultabb formában jelenik meg.

Ez azonban nem az egyetlen változás, ami a Magyarországon forgalmazott termékek megjelenését érinti. Az új címke határozottabban jeleníti meg a márkanevet, egy modernebb és időtállóbb dizájnnal, amely a különböző ízekhez - Indian Tonic, Pink Tonic, Bitter Lemon, Citrus Mix, Orange - és kiszerelésekhez alkalmazkodva jelenik meg a csomagolásokon. Az új címkés termékek már elérhetőek a hazai vásárlók számára.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Termékcímke webáruházak számára: hogyan lehet olcsó és egyben mutatós? (x)
  A Schweppes új integrált kampánya
  JazzMobillal hűsít a Schweppes
  Afrikában bővít a Coca-Cola
  Levált a Schweppes a Cadbury-ről

További hírek ebben a kategóriában

Ilyen egy népszerű óramárka (x)
A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...