Hírek
23200 hír az adatbázisban
A Miller Genuine Draft prémium sörmárka egy új, globális kampánya
Marketinginfo.hu - 2023-07-25 10:57
Márkák

A Miller Genuine Draft prémium sörmárka egy új, globális kampány erejéig összeállt a híres tech house DJ-vel, Hot Since 82-val.

A Miller Genuine Draft prémium sörmárka a szupersztár tech house DJ-vel, Hot Since 82-val áll össze új, globális kampányában. Az együttműködés magában foglalja a márka vadonatúj TV-szpotját, öt eseményt a világ különböző városaiban, valamint egy vadonatúj zeneszámot, amelyet maga Hot Since 82 készített a projekthez.

A Miller új reklámfilmje Hot Since 82 főszereplésével a város ritmusát ünnepli, a pillanatot pedig a Miller Genuine Draft kellemesen lágy íze teszi még különlegesebbé. A reklámfilm Hot Since 82-t követi a város utcáin, aki a Millernek köszönhetően megszűri a város zaját, és lágy ütemmé alakítja azt. A reklámfilm egy olyan rooftop partyban csúcsosodik ki, amilyet még senki más nem látott - ez a márka által több globális helyszínen megrendezésre kerülő valós eseményekre utal.

A kampány részeként a Miller lehetőséget biztosít a közönségnek, hogy egyedi helyszíneken, egyedi élményt nyújtó partikon vegyen részt.

"Izgatottak vagyunk, hogy az új kampányunkban Hot Since 82-val működhettünk együtt. A Miller célja, hogy még több izgalmas, eredeti pillanatot teremtsen, ezért kértük fel az egyik vezető globális house DJ-t az eddigi egyik legnépszerűbb kampányunkhoz - egy új számmal, vadonatúj reklám szpotokkal és egyedülálló eseményekkel a világ különböző városaiban" - mondta Rebecca Mutty, a Miller globális márkamenedzsere.

"Utcai táncosok, táncoló épületek és a saját utcai művészetünk adják a zene hangulatát és az utca ritmusára táncolnak. Alig várjuk, hogy lássa a közönség is. A legjobb az egészben pedig az, hogy az emberek saját maguk is megtapasztalhatják a Miller Time Live hangulatát, hiszen ezeket az egyedülálló bulikat a Hot Since 82-val a világ legmenőbb városaiba visszük el, Fokvárostól Budapestig."

Az együttműködés örömére Hot Since 82 egy új számot készített, amelyet a kampány és a Miller Genuine Draft jellege ihletett. A zeneszám július 14-én jelent meg a streaming platformokon (pl. Spotify és Apple Music).

"Nagyon örülök, hogy a Millerrel márkával működhetünk együtt ebben a kampányban. Az igazán szórakoztató kampányfotózáson túl hihetetlen volt, hogy egy különleges zeneszámot készíthettem a projekthez. Az "Atomic Sun" valóban összefoglalja mindazt, amit egy Miller pillanat jelent - üde, lendületes és váratlan. Alig várom, hogy a közös rendezvényeinken lejátsszuk, és lássam a közönséget táncolni" - mondja Hot Since 82 (született Daley Padley).

A márka arra ösztönzi az embereket, hogy ihletet merítsenek a spotból, és teremtsék meg saját, eredeti Miller pillanataikat - legyen szó akár arról, hogy felejthetetlen pillanatokat élnek át a városukban, spontán bulit csinálnak egy különleges helyszínen, vagy feldobnak egy hétköznapi tevékenységet a zene felhangosításával azért, hogy jobban érezzék magukat.

A kampány júniusban indult, és az év hátralévő részében exkluzív tartalmakkal folytatódik, amelyeket a Miller globális és helyi közösségi csatornáin, valamint Hot Since 82 közösségi felületein tesznek közzé.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Borsodi Sörgyár ötödik fenntarthatósági jelentése
  „Az élet habos oldalán”
  A Borsodi Friss nyereményjáték
  Borsodi: 50 éve az élet habos oldalán
  Teljesen alkoholmentes ízvilág a Borsodi-tól
  Legjobb Munkáltató elismerést kapott a Borsodi Sörgyár 2023-ban
  Sörszövetség: 7,5 százalékkal csökkent a gyártók forgalma tavaly
  Holland DJ-vel állt össze a Miller

További hírek ebben a kategóriában

Marketing Summit 2023: márkák, ü...
Hibrid divat, avagy a sneaker és...
A lakosság 95 százaléka rendszer...
Megújult a magyarországi Schwepp...