Hírek
23270 hír az adatbázisban
Spotify kampány a tudatos alkoholfogyasztás népszerűsítéséért
Marketinginfo.hu - 2023-07-11 10:15
Egészségmarketing

Idén is folytatja a tudatos alkoholfogyasztás népszerűsítéséért indított kampányát a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács.

Spotify kampánnyal, Kármán Odett influenszerrel és online edukációs kártyajátékkal népszerűsíti a tudatos alkoholfogyasztást a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács idei, a spiritsEUROPE támogatásával létrejövő (D)önts felelősen! Töltsd tele a nyarat! kezdeményezése.

A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanácsnak mindig is szívügye volt a tudatos alkoholfogyasztás népszerűsítése, már évek óta látványos edukációs kampányokkal hívják fel a figyelmet ennek ismérveire. Idén sincs ez másképp, a 2023-as (D)önts felelősen! Töltsd tele a nyarat! kampány elsősorban az olyan kisebb-nagyobb baráti összejöveteleket, buli előtti "hangolódásokat" célozza, ahol a résztvevők hajlamosak újabb és újabb pohár alkoholhoz nyúlni annak érdekében, hogy kellően felfokozott hangulatba kerüljenek az átmulatandó éjszakához. Idén a sokszínű akció többek között rövid Spotify hirdetéssel kívánja felhívni arra a figyelmet, hogy felelős alkoholfogyasztással, kevesebb alkohollal is el lehet érni a jó kedvet, sőt, így még nagyobb eséllyel gazdagodunk felejthetetlen emlékekkel is.

"Akárcsak az ezt megelőző években, idén is az a nem titkolt célunk, hogy minél többekben tudjuk tudatosítani a túlzott alkoholfogyasztás rövid- és hosszútávú hatásait, veszélyeit, és ezzel párhuzamosan alternatívát kínáljunk a biztonságos szórakozásra. A (D)önts felelősen! Töltsd tele a nyarat! kampányban a szokásos csatornáink mellett elsősorban a Spotify erejére hagyatkozunk, hiszen a zenei platformok már elhagyhatatlan részei az összejöveteleknek, házi buliknak. Éppen ezért egy rövid hirdetés erejéig szóban motiváljuk hallgatóinkat, hogy döntsenek felelősen és adják át magukat a barátaikkal, szeretteikkel megteremtett pillanatnak. Az akció egy online edukációs kártyajátékkal is kiegészül majd, melyet a weboldalunkon mindenki díjmentesen elérhet és kedvére használhat, ha egy kis plusszal fűszerezné meg a társasági hangulatot a nyáron" - mondta Nagy András, a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács igazgatója. Hozzátette, a közösségi média kihívás a tavalyi nagy sikerre való tekintettel idén sem marad el, a résztvevők között értékes Jegy.hu utalványokat sorsolnak majd ki, melyet az átvételtől számított egy éven belül kell beváltani.

(D)önts felelősen, és nyerj!

Töltsd tele a nyarat élményekkel! Az idei kampány alatt értékes Jegy.hu utalványokat is nyerhetnek a résztvevők: Ehhez nincs más dolguk, mint egy adott alkoholedukáció tartalmú kérdésre helyesen válaszolni a komment szekcióban. Azonban ahhoz, hogy minél több emberhez elérjen a kampány fontos üzenete, a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács egy második körös játékkal is aktivizálni kívánja a közönséget további Jegy.hu utalványokért. A (D)önts felelősen! Töltsd tele a nyarat! kampány egy izgalmas online edukációs kártyajátékot is kínál majd a nyáron, mely a szövetség italmertek.hu weboldalán érhető el. A kártyák segítségével érdekes tényeket tudhatunk meg az alkohol és a túlzott alkoholfogyasztás szervezetre gyakorolt hatásairól, a témához kapcsolódó legelterjedtebb tévhitekről. Ebből adódóan a második körös játékban résztvevőknek nem lesz más teendőjük, mint bekövetni az Italmérték Instagram és Facebook felületeit, valamint megosztani a komment szekcióban, hogy számukra melyik volt a leghasznosabb kártya. Játékra fel!

Influenszer együttműködés a felelős (d)öntésekért

A 2023-as nyár folyamán Kármán Odett közösségi média oldalán is találkozhatunk majd az edukációs jellegű bejegyzésekkel, melyek a legfontosabb információk mellett izgalmas alternatívákat is nyújtanak majd a lemondások nélküli, felejthetetlen, mégis tudatos szórakozásra.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Momentán Társulat és a Diageo a felelős alkoholfogyasztásért
  SMASHED edukációs program a Diageo-tól
  A túlzott alkoholfogyasztás ellen indít kampányt a Kék Pont alapítvány
  Az életmódbeli tudatosság az alkoholfogyasztásban
  Tízezren csatlakoztak a DIAGEO programjához
  Kiegészült a Dreher 'Ésszel iszom' programja
  Együtt kampányol a BKK és a Borsodi
  Értékeli a józanságot a Dreher
  Bonnie Tylerrel indul a Heineken kampánya

További hírek ebben a kategóriában

Felismerhetjük a pszichopatákat?...
Így lehet kiválasztani a tökélet...
Mit takar a lézeres szemműtét el...
Hogyan segíthetsz kutyádnak megn...