Legújabb, Magyarországra, Franciaországra, Németországra, Ausztriára, Szlovákiára és Spanyolországra kiterjedő integrált kampánya 2023. június 1-től június 30-ig tart.
Az integrált kampány épületháló, óriásplakát és citylight-felületek mellett a BioTechUSA saját közösségi média oldalain, márkanagyköveteik social csatornáin, EDM-ben, PPC-ben jelenik meg, illetve trademarketing, PR és vállalati kommunikációs lábakkal is kiegészül.
Nemzetközi integrált kampány - főszerepben a ruházati üzletág
A több mint 20 éves BioTechUSA küldetése, hogy termékei és szakértelme segítségével világszerte milliókkal ismertesse meg a mozgás és a kiegyensúlyozott, aktív életmód örömét. Lifestyle márkaként a "The Feeling of Success" mottóval azokhoz az átlagemberekhez szólnak, akiknek valamilyen céljuk van a testükkel. Az étrendkiegészítők és funkcionális élelmiszerek mellett azonban egyre fontosabbá vált a cégcsoport számára az Apparel, azaz a sportruházati termékkategória is. Ennek keretében indítják el legújabb kampányukat, melynek elsődleges célja, hogy a vásárlók ne csupán a különböző sporttevékenységek esetében gondoljanak a BioTechUSA ruházati termékeire, hanem a hétköznapi viselet alkalmával is. A márka immár két éve elérhető, saját gyártású kollekciói jelenleg összesen 100-féle ruhatípusból, szortimentük pedig több mint 2000 termékből áll. A legnépszerűbb ruházati termékek a női leggingsek, a melltartók, valamint a férfi pólók.
Sportruházat mindenkire szabva
A kampány fő üzenete: bármilyen is vagy, bármit is sportolsz, bármilyen is a stílusod a BioTechUSA Apparel-ben megtalálod magad. A prémium anyagok használatának és a rendkívül kényelmes kialakításnak köszönhetően a márka kollekcióiban az aktív életmódot képviselők mellett a sportos divatot kedvelők is megtalálhatják a nekik tetsző darabokat. Mert a BioTechUSA Apparel-t mindenkire szabták.
A kampány kreatív koncepciójának kialakítása során a BioTechUSA elsődleges célja volt, hogy megmutassa kollekciói egyaránt szólnak a sportos életmód híveinek, és a kevésbé aktívan élőknek is, illetve mindazoknak, akiknek fontos a stílus és a minőség, és szeretnének kényelmesen öltözködni legyen szó főzésről, kutyasétáltatásról, bevásárlásról vagy egy esős napon történő bekuckózásról.
Rendhagyó PR-event a kampány finisében
Az integrált imázskampány kiemelt elemeként június utolsó napjaiban, egy rendhagyó sajtóesemény keretében, a teljes sortimentet felvonultató divatbemutatón mutatják be legújabb ruházati termékeiket. Az event egyediségét az adja, hogy többek között Kiss Ramóna, Kiss Virág, Gelencsér Tímea és Kovács-Nyári Diána márkanagykövetek részvételével adnak betekintést termékpalettájuk egyediségeibe, illetve kiderül az is, miért helyez a cégcsoport egyre nagyobb hangsúly Apparel-üzletágára.
Az Allee bevásárlóközpontban található BiotechUSA bolt adja majd esemény helyszínét, amely egyáltalán nem a véletlen műve. A hónap elején a nagyközönség számára is újonnan megnyíló, prémium kategóriás, 110 nm-es üzletben a megszokott BioTechUSA táplálékkiegészítő termékek mellett immár a ruházati kollekciók teljes palettája is elérhetővé válik. Ezzel újabb mérföldkőhöz ér a vállalatcsoport, hiszen a BioTechUSA életében ez a bolt lesz az egyetlen olyan egység Európában, ahol minden termékükkel találkozhatnak vásárlók.