Hírek
23502 hír az adatbázisban
A Mastercard újra keresi az év bankját
MTI + Marketinginfo.hu - 2023-06-26 10:36
PR

Tizennyolcadik alkalommal keresik a Mastercard - Év Bankja verseny keretében a legkiemelkedőbb pénzügyi szolgáltatókat.

Idén hét kategóriában mérik össze a pénzintézetek teljesítményét, illetve egy fődíjazottat is kiválasztanak - közölte a globális fizetéstechnológiai vállalat az MTI-vel.

Kiemelték, hogy a hagyományos banki szolgáltatások minősége mellett számos más szempontot is vizsgálnak. Várják a pályázatokat például Az év pénzküldési megoldása, Az év üzleti szegmensnek szóló programja, Az év fiataloknak szóló pénzügyi megoldása, Az év CSR kezdeményezése, Az év kiberbiztonsági edukációs kampánya és Az év akvizíciós marketing kampánya kategóriákban.

Idén a pályázók Az év könnyű és kényelmes bankolási élménye kategóriában is versenyeznek, a zsűri nem csupán a digitális, de a bankfióki ügymenetet is figyelembe veszi majd.

A fődíj nyerteséről a hét kategóriában elért eredmények alapján döntenek; a győzteseket jövő februárban, a versenyt lezáró gálán hirdetik ki.

Idén az OTP Bank kapta a fődíjat, a pénzintézetek 2022-es tevékenységük alapján hat kategóriában versenyeztek.

A Gránit Bank az év digitális banki UX (user experience) megoldása és a fiataloknak szóló program kategóriákban, az MKB Bank a prémium banki aktivitás és az employer branding aktivitás kategóriákban lett első. Az év fenntartható kezdeményezése kategóriában a K&H Bank, míg az újgenerációs fizetési megoldásokéban a Raiffeisen Bank és az IQOM fintech cég közös pályázata került az első helyre.

A Mastercard több mint 210 országban van jelen, a vállalatnál másodpercenként 4500 fizetési tranzakció történik 150 devizában.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Márkus Gergely lett a Mastercard magyarországi és szlovéniai igazgatója
  65 millió forintos támogatás az MBH Bank- és a Mastercardtól
  Green Friday kampányt indít a Mastercard
  Lezárult a pályázás a Mastercard - Év Bankja 2022
  Anyák napi videóüzenetek a Mastercardtól
  Saját dallamát alkotta meg a Mastercard
  Nem indulunk el kártya nélkül külföldre
  Vásárlási szokások Valentin-nap környékén
  Gyerekeknek szóló fejlesztőprogram bővítését segíti a Mastercard
  A Mastercard a zene erejével hozza újra össze az embereket
  Megújult szponzorációs szerződés a Mastercarddal

További hírek ebben a kategóriában

A hatékony munka záloga: az ipar...
Egyszerű megoldás a hőszigetelés...
Van különbség az UV- és a LED-lá...
Hogyan lehet még olcsóbb az elek...