Hírek
23094 hír az adatbázisban
Új marketing és PR-vezető az Allianznál
Marketinginfo.hu - 2023-04-24 10:50
Karrier

A szakember 15 éves iparági tapasztalattal érkezett az Allianz Hungáriához.

Január 4. óta Cséky Tímea tölti be az Allianz Hungária marketing és kommunikációs vezetői pozícióját, ahol a nemzetközi biztosítóvállalat teljes hazai marketing és vállalati kommunikációs stratégiájának kialakításáért és megvalósításáért felel.

Cséky Tímea mielőtt átigazolt a világelső biztosítómárkához közel 7,5 évet töltött el Yettelnél (korábban Telenor) különböző vezetői pozíciókban, többek között márka- és marketingkommunikációs osztályvezetőként. Az alatt az idő alatt számos kampánnyal építette a márkát, az ő nevéhez fűződik például a Telenor tavalyi név- és arculatváltása is.

Cséky Tímea 15 év szakmai tapasztalattal rendelkezik, melyet a telekommunikációs szektor mellett olyan nagyobb FMCG-vállalatoknál szerezett, mint az Unilever és a Mondeléz. Pályafutása alatt többek között a márkastratégia, termék- és portfoliómenedzsment, valamint a marketing- és kommunikációfejlesztés területén kamatoztatta tudását B2C és B2B területen egyaránt. Arany Penge és Young Cannes Lions zsűritagként is értékes iparági tapasztalatokat gyűjtött. Az új pozícióban elsősorban az Allianz iparágban betöltött kulcsszerepe, ügyfélközpontú szemlélete, valamint a sokszínű, befogadó vállalati kultúrája motiválta.

"A jövő biztonsága egyre égetőbb kérdés az egyének, illetve a vállalatok, országok és a világ számára is. Inspiráló egy olyan globális vállalatnál dolgozni, ahol a szándék és a lehetőség is megvan arra, hogy tegyen a Földünk és az emberek életének jobbá tételéért. Bár a biztosítási szektor számomra új terület, a mostani kihívásokkal teli, változó piaci környezet rendkívüli motivációt jelent abban, hogy friss szemléletet és újító megoldásokat vihessek a vállalati kommunikációba és a márka életébe. Célom, hogy csapatommal valódi értékek teremtésével és közvetítésével tovább építsük az Allianz pozitív megítélését, és tapasztalataimmal segítsem a vállalatot a márkatudatos és integrált kommunikáció további erősítésében" - mondta az Allianz Hungária új marketing és vállalati kommunikációs vezetője. "Az integrált gondolkodásban hiszek, ezért a csapatmunka számomra alapvető fontosságú mind a marketing és a PR terület, mind a partnerügynökségeink között" - tette hozzá a szakember.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Új elnök-vezérigazgató az Allianz élén
  Kiberbiztonság az Allianz-nál
  QR kódot kapnak az Allianz ügyfelei
  Az Allianz Hungária a legjobb a biztosítási piacon
  Nagyné Agárdi Györgyi az Év CIO-ja 2018-ban
  Az Allianz World Run 2018
  MPB-Allianz: meghosszabbított együttműködés
  Biztosítói ügyfélközpontok: az Allianz és az Aegon az élen

További hírek ebben a kategóriában

Mitől lesz jó egy önéletrajz?
Az álláspályázat sikerének kulcs...
Hogyan pályázhatunk sikeresen eg...
Videós előszűrés - A munkaerő-to...