Hírek
23258 hír az adatbázisban
Borsodi: 50 éve az élet habos oldalán
Marketinginfo.hu - 2023-04-21 11:46
Márkák

A Borsodi Sörgyár ötven éve, 1973 áprilisában kezdte meg működését.

Azóta a Borsodi Világos a hazai sörkultúra fontos részévé, a hazai baráti sörözések egyik állandó kísérőjévé vált - hangzott el a Borsodi Sörgyár ünnepi sajtórendezvényén. A vállalat tapasztalatai szerint az elmúlt évben folytatódtak a covid előtt megindult tendenciák, a minőség, a különleges ízek és az alkoholmentes sörök iránti növekvő igény, amit a Borsodi Sörgyár eredményei is alátámasztanak.

50 évvel ezelőtt, 1973. április 5-én Bőcsön, a frissen átadott sörgyár gyártószalagjáról gördült le az első üveg Borsodi Világos. A sörgyár első terméke, kellemesen kesernyés ízével és aranysárgán csillogó színével az elmúlt öt évtizedben a hazai fogyasztók egyik kedvencévé vált. Az első palackot azóta sokmillió hektoliter követte, a Borsodi Sörgyár pedig egy helyi igényeket kiszolgáló gyárból a világ egyik legnagyobb vállalatának regionális központjává vált.

A Borsodi Sörgyár fél évszázados sikeres működéséhez elengedhetetlen volt a folyamatos fejlesztés, amivel hozzájárult a hazai sörkultúra fejlődéséhez. A vállalat nevéhez fűződik az első hazai alkoholmentes sör bevezetése, valamint a fogyasztói igényekhez alkalmazkodva, a sörgyár vezette be az egyik első ízesített sört, a Borsodi Frisst. Csomagolások terén is számos újítás a Borsodihoz köthető, hiszen a sörgyár tette elérhetővé a fogyasztók számára először az alumínium dobozos, valamint a vendéglátóhelyek részére a KEG-hordós kiszerelést is.

Az elmúlt öt évtizedben a Borsodi Sörgyár a kiváló minőség és a választék szélesítése mellett egyre nagyobb figyelmet szentel a fenntarthatóságnak is, annak érdekében, hogy minél kisebb ökológiai lábnyommal szolgálja ki fogyasztóit. A Borsodi számára kiemelt fontossággal bír, hogy felelős gyártóként óvja környezetét, a támogassa a közösségeket, segítse munkavállalóit és hatékonyan működő kapcsolatot építsen az üzleti partnereivel.

"A Borsodi Sörgyár mindenkori portfolióját és termékeit a változó piaci trendeknek és a fogyasztói igényeknek megfelelően alakítja. Ennek stratégiának a sikerességét bizonyítja, hogy a megújult, tisztán árpamalátából főzött Borsodi Világos receptnek és az új Borsodi portfoliónknak is köszönhetően 2022-ben is eredményes évet zártunk, hiszen a hazai fogyasztók elvárják a következetes, megbízható minőséget és nyitottak újdonságok kipróbálására." - emelte ki Vuleta Zsolt a Borsodi Sörgyár ügyvezető és kereskedelmi igazgatója. "Büszkék vagyunk az elmúlt öt évtized sikereire, és mindezt az elkötelezett kollegáinknak, együttműködő partnereinknek és hűséges fogyasztóinknak köszönhetjük."




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Borsodi a fenntarthatóság jegyében
  Folytatódik az együttműködés a DVTK és a Borsodi között
  A Miller Genuine Draft prémium sörmárka egy új, globális kampánya
  Idén nyártól Orlando Bloom a Staropramen új márkanagykövete
  „Az élet habos oldalán”
  A Borsodi Friss nyereményjáték
  Teljesen alkoholmentes ízvilág a Borsodi-tól
  Legjobb Munkáltató elismerést kapott a Borsodi Sörgyár 2023-ban
  Külföldi piacokon terjeszkedne a Borsodi Sörgyár
  Bővült a Borsodi Sörgyár értékesítése az idén
  Továbbra is a Borsodi a Diósgyőr támogatója
  Bevetette magát a Borsodi
  Kereskedelmi trendek a márkák szempontjából
  Együtt kampányol a BKK és a Borsodi
  Rockprogram a Borsoditól

További hírek ebben a kategóriában

Íme egy modern és sportos óra, a...
Marketing Summit 2023: márkák, ü...
Hibrid divat, avagy a sneaker és...
A lakosság 95 százaléka rendszer...