Hírek
23556 hír az adatbázisban
Teljesen alkoholmentes ízvilág a Borsodi-tól
Marketinginfo.hu - 2023-04-11 10:21
Márkák

Az idén 50 éves Borsodi Sörgyár új, 0,0%-os alkoholmentes termékkel bővíti portfólióját.

A márciustól elérhető Stella Artois 0,0% nemcsak a már jól ismert ízvilágot biztosítja, hanem alacsony kalóriatartalommal is bír.

A Borsodi Sörgyár több mint 30 éve vezette be első alkoholmentes sörét, a Borsodi Pólót. A fogyasztói igény egyre csak növekszik azóta is a minőségi, alkoholmentes sörök iránt, így a vállalat az általa forgalmazott márkák termékkínálatában is igyekszik erre alternatívát nyújtani. Idén tavasszal a boltok polcain üdvözölhetjük a Stella Artois 0.0%-ot is, amellyel még tovább bővül az alkoholmentes láger típusú sörök listája.

A magyar sörfogyasztók preferenciái folyamatosan változnak, hiszen az alkoholmentes termékek térhódítása mellett a Borsodi Sörgyár tapasztalatai szerint egyre nő az alacsony kalóriatartalmú sörök iránti kereslet is. A Stella Artois 0.0% mindkét kritériumnak eleget tesz, ezenfelül 100%-ban természetes összetevőket tartalmaz. A 600 éves belga recept alapján készült sör alkoholmentes változata megőrizte markáns ízjegyeit: nem veszített karakteres komlós keserűségéből, frissítő szénsavasságából, tiszta lecsengéséből, és 100 ml csupán 18 kalóriát tartalmaz, így bármikor fogyasztható.

"A Borsodi Sörgyár a hagyományok megőrzése mellett bátran próbál ki új irányokat, amennyiben az valódi fogyasztói igényekkel találkozik. Erre jó példa a Stella Artois 0.0% is. Magyarországon a fogyasztók egyre tudatosabbak, hiszen nőtt a minőségi, alkoholmentes sörök iránti kereslet, emellett odafigyelnek a bevitt kalóriamennyiségre is. Mindenkinek ajánljuk az új, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes Stella Artois 0.0%-ot, amelyet minőségi alapanyagokból és természetes összetevőkből főzünk" - tette hozzá Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A nyár a Borsodi Friss új ízével
  Ismét díjazták a Borsodi Sörgyár vállalati kultúráját
  Borsodi a fenntarthatóság jegyében
  A Miller Genuine Draft prémium sörmárka egy új, globális kampánya
  Idén nyártól Orlando Bloom a Staropramen új márkanagykövete
  „Az élet habos oldalán”
  A Borsodi Friss nyereményjáték
  Borsodi: 50 éve az élet habos oldalán
  Legjobb Munkáltató elismerést kapott a Borsodi Sörgyár 2023-ban
  Sörszövetség: 7,5 százalékkal csökkent a gyártók forgalma tavaly
  3 százalékkal kevesebb sör fogyhat az idén
  Külföldi piacokon terjeszkedne a Borsodi Sörgyár
  Bővült a Borsodi Sörgyár értékesítése az idén
  Továbbra is a Borsodi a Diósgyőr támogatója
  Marketing igazgatói kinevezés a Borsodinál
  Bevetette magát a Borsodi

További hírek ebben a kategóriában

Ilyen egy népszerű óramárka (x)
A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...