A dinamikus keresőhirdetés segít abban, hogy tartalmaink minden releváns keresésre megjelenjenek.
Mit kell tudni a dinamikus keresési hirdetésekről?
A dinamikus keresési hirdetés az online hirdetések egy olyan típusa, amellyel azokat az ügyfeleket lehet könnyebben elérni, akik pontosan arra keresnek rá, amit az adott értékesítő portál kínál. A dinamikus keresőhirdetések hatékonyan egészítik ki a kulcsszóalapú kampányokat, hiszen a weboldal tartalmát használják a hirdetések célzásához.
Ezt a fajta hirdetést viszonylag egyszerű beállítani, de nem árt tisztában lenni a működési elveivel, ezért érdemes ügynökség segítségét kérni, például a
Toptarget Online Marketing Ügynökség tanácsadását, hogy az automatizmus vállalkozásunk malmára hajtsa a vizet.
Hogyan működik a keresési célzás?
A Google a webhely címében szereplő vagy az oldalon sűrűn előforduló szavak alapján kiválaszt egy, az oldalhoz kapcsolódó céloldalt (vagyis az a webhelyet, ahová a hirdetésre kattintva jutunk), és a hirdetéshez létrehoz belőle egy egyértelmű címsort. Ezzel a módszerrel a lehetséges vásárló gyorsan a weblap arra a részére kerül, ami igazán érdekli őt.
Amellett, hogy a dinamikus keresési hirdetések felhasználják a céloldalak tartalmát a keresésnek megfelelő célzáshoz, a Google Ads létrehoz csoportokat is a céloldalakból téma szerint különválogatva, amiket kategóriáknak nevezünk. Megnövelhetjük a céloldalként használt webhelyekre irányuló forgalmat, ha használjuk a kategóriákat a célzás során.
Ha pedig azt szeretnénk elérni, hogy minél pontosabb legyen a célzás, akkor fel kell töltenünk egy táblázatot, amiben szerepel minden megfelelő URL, ez akkor hasznos, hogyha egy kiemelt landoló oldal elérését szeretnénk növelni.
A dinamikus keresési hirdetések előnyei
Aki ezt a kampányt választja, termékei népszerűsítéséhez számos előnyre tehet szert. Mivel a beállítás viszonylag egyszerű, időt lehet vele spórolni, valamint más hirdetéseknél gyorsabban juthatunk el új piacokhoz. További forgalmat is generálhatunk honlapunk számára, mivel a dinamikus keresőhirdetések olyan megjelenési lehetőségeket is meg tudnak célozni, amiket a keresőszavas kampányok esetleg nem.
Kiknek nem javasolt?
A dinamikus keresőhirdetés akkor a leghatékonyabb, ha olyan oldalakon használják, amelyeket a Google hirdetésekre optimalizáltak. Biztosítani kell a Google Ads számára, hogy azonosítani tudja a weboldal témáit és kifejezéseit. Ezért ha webhelyünk gyakran változik (például napi ajánlataink vannak), ez a fajta kampány nem biztos, hogy a legjobb megoldás.
A dinamikus keresőhirdetés jó eszköz a célközönségüket elérni kívánó vállalkozások számára, mivel lehetővé teszi a személyre szabott hirdetéseket, fontos azonban megérteni, hogy hogyan működik és gondoskodni arról, hogy a weboldalunk optimalizálva legyen rájuk.