Hírek
23465 hír az adatbázisban
A dinamikus keresési hirdetés (x)
Marketinginfo.hu - 2023-04-18 09:52
Digitális

Nehéz lépést tartani a termékek óriási számával és optimalizálni a hirdetési kampányunkat, különösen akkor, ha új termékek vagy szolgáltatások kerülnek fel a weboldalra.

A dinamikus keresőhirdetés segít abban, hogy tartalmaink minden releváns keresésre megjelenjenek.

Mit kell tudni a dinamikus keresési hirdetésekről?

A dinamikus keresési hirdetés az online hirdetések egy olyan típusa, amellyel azokat az ügyfeleket lehet könnyebben elérni, akik pontosan arra keresnek rá, amit az adott értékesítő portál kínál. A dinamikus keresőhirdetések hatékonyan egészítik ki a kulcsszóalapú kampányokat, hiszen a weboldal tartalmát használják a hirdetések célzásához.

Ezt a fajta hirdetést viszonylag egyszerű beállítani, de nem árt tisztában lenni a működési elveivel, ezért érdemes ügynökség segítségét kérni, például a Toptarget Online Marketing Ügynökség tanácsadását, hogy az automatizmus vállalkozásunk malmára hajtsa a vizet.

Hogyan működik a keresési célzás?

A Google a webhely címében szereplő vagy az oldalon sűrűn előforduló szavak alapján kiválaszt egy, az oldalhoz kapcsolódó céloldalt (vagyis az a webhelyet, ahová a hirdetésre kattintva jutunk), és a hirdetéshez létrehoz belőle egy egyértelmű címsort. Ezzel a módszerrel a lehetséges vásárló gyorsan a weblap arra a részére kerül, ami igazán érdekli őt.

Amellett, hogy a dinamikus keresési hirdetések felhasználják a céloldalak tartalmát a keresésnek megfelelő célzáshoz, a Google Ads létrehoz csoportokat is a céloldalakból téma szerint különválogatva, amiket kategóriáknak nevezünk. Megnövelhetjük a céloldalként használt webhelyekre irányuló forgalmat, ha használjuk a kategóriákat a célzás során.

Ha pedig azt szeretnénk elérni, hogy minél pontosabb legyen a célzás, akkor fel kell töltenünk egy táblázatot, amiben szerepel minden megfelelő URL, ez akkor hasznos, hogyha egy kiemelt landoló oldal elérését szeretnénk növelni.

A dinamikus keresési hirdetések előnyei

Aki ezt a kampányt választja, termékei népszerűsítéséhez számos előnyre tehet szert. Mivel a beállítás viszonylag egyszerű, időt lehet vele spórolni, valamint más hirdetéseknél gyorsabban juthatunk el új piacokhoz. További forgalmat is generálhatunk honlapunk számára, mivel a dinamikus keresőhirdetések olyan megjelenési lehetőségeket is meg tudnak célozni, amiket a keresőszavas kampányok esetleg nem.

Kiknek nem javasolt?

A dinamikus keresőhirdetés akkor a leghatékonyabb, ha olyan oldalakon használják, amelyeket a Google hirdetésekre optimalizáltak. Biztosítani kell a Google Ads számára, hogy azonosítani tudja a weboldal témáit és kifejezéseit. Ezért ha webhelyünk gyakran változik (például napi ajánlataink vannak), ez a fajta kampány nem biztos, hogy a legjobb megoldás.

A dinamikus keresőhirdetés jó eszköz a célközönségüket elérni kívánó vállalkozások számára, mivel lehetővé teszi a személyre szabott hirdetéseket, fontos azonban megérteni, hogy hogyan működik és gondoskodni arról, hogy a weboldalunk optimalizálva legyen rájuk.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hogyan alkalmazható az automatizáció a termelési folyamatok optimalizálásában?
  Így lett a PR a linképítés legfontosabb része
  A keresőoptimalizálás, mint fontos stratégiai elem
  Applikációkra és optimalizálásra költenek a kkv-k 2018-ban
  Kampány optimalizálással erősít az euroAWK
  A magyar vállalatok is nyitnak az IoT irányába
  Kampányt optimalizál a Fotex csoportnál a Crane
  A keresőoptimalizálásban és az ár-összehasonlító oldalakban hisznek a webshop tulajdonosok

További hírek ebben a kategóriában

Prémium webtárhely a maximális g...
Te mit kezdesz azokkal, akik nem...
Megvannak ‘Az Év Honlapja&...
Már minden hetvenedik dolgozóra ...