A kifli.hu online élelmiszerkereskedő bevétele nőtt tavaly óta
MTI + Marketinginfo.hu - 2023-03-08 11:40
Kereskedelem
A kifli.hu online élelmiszerkereskedő bevétele erőteljesen bővült egy év alatt, 2023 januárjában 31 százalékkal haladta meg a tavalyi év azonos időszakának adatát - ismertették a cég vezetői Budapesten.
A céget 2023. február óta irányító Gabriel Makki elmondta: a céljuk az, hogy minden budapesti családhoz eljussanak, szeretnék átalakítani azt a képet, miszerint a Kifli prémiumkategóriás szolgáltatás a felső tízezernek. Kiemelte: differenciált és egyedi portfólió mellett piaci márkákat kínálnak, de előtérbe került a saját márkás termékek forgalmazása is. Szalma Rita kereskedelmi igazgató hozzátette: a teljes magyar piacon megfigyelhető a saját márkás termékek növekvő népszerűsége, így a Kifli is ebben az irányban fejleszti a termékkínálatot. Hosszas tesztelésekkel választják ki beszerzési szakembereik azokat a beszállítókat, akik képesek megfelelni a magas minőségi követelményeknek. Elmondása szerint a Kiflinél az átlagos vásárlói kosár értéke jelenleg 25 000 forint. A 2019 végén indult Kifli a magyarországi online kiskereskedelem egyik leggyorsabban növekvő szereplője volt tavaly. A cseh Rohlik cég magyar leányvállalata a hatodik legnagyobb e-kereskedelmi szereplő a GKID piackutató vállalat adatai szerint. A vállalat 2021. évi üzleti évében 24,6 milliárd forint nettó árbevételt ért el, a 2022-es évre vonatkozó adatok még nem nyilvánosak, mivel az üzleti évet áprilisban zárják.
Kapcsolódó cikkek:
A magyarok többsége vásárolt divatterméket online a karantén alatt
Fogyasztói változások – a víruson innen és túl
Többet és többször rendelnek a vásárlók az interneten
Elindult a Solinfo webshopja
Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban
Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai
A prémium termék online
2015-ben újabb 16%-kal nőtt az online kiskereskedelem
|