Hírek
23094 hír az adatbázisban
A Lego a legértékesebb játékmárka a világon
MTI + Marketinginfo.hu - 2023-02-16 10:44
Márkák

A Lego kilencedik éve a világ legértékesebb játékmárkája a Brand Finance brit piackutató és üzleti tanácsadó cég értékelése szerint. A dán Lego értéke egy év alatt 24 százalékkal, 7,44 milliárd dollárra nőtt.

A szűk tízes listán két japán márka szerepel, a Bandai Namco (1,58 milliárd dollár) és a Dragon Ball (383 millió dollár) a második, illetve a nyolcadik helyen áll a márkák értékének a rangsorában.

A Top-10 többi márkája amerikai: a Mattel céghez tartozó Fisher-Price a harmadik (879 millió dollár), a Barbie a negyedik (701 millió dollár) és Hot Wheels a hatodik (410 millió dollár). a Hasbróhoz tartozó Nerf az ötödik (462 millió dollár) és a Magic: The Gathering a kilencedik (352 millió dollár), maga a Hasbro márkanév a tízedik (339 millió dollár), a Pop! pedig hetedik (409 millió dollár).

A Brand Finance jelentése szerint az 1993-ban alapított Magic: The Gathering értéke nőtt a legerőteljesebben, egy év alatt 122 százalékkal. A márka tavaly még csak a 17. volt a szélesebb listán.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A LEGO Csoport és a National Geographic Kids közös kampánya
  A LEGO® Braille Kockák prototípusa
  A nemzetközi Lego-robotépítő verseny
  Braille-építőkockák a Legotól
  Óriási legófigurák a Magyar Természettudományi Múzeumban
  50 éves a LEGO® DUPLO®
  LEGO robotokkal újít a Vodafone Digitális Iskola Program
  LEGO stúdió a Nyíregyházi Egyetemen

További hírek ebben a kategóriában

A KRQ lett a Mercedes-Benz ügynö...
Teljesen alkoholmentes ízvilág a...
Csaknem egyharmadával nőtt a Kom...
Javult a Volkswagen eredménye ta...