Hírek
23446 hír az adatbázisban
A Hyatt globális portfóliójának szerves bővülése
MTI + Marketinginfo.hu - 2023-02-06 10:32
PR

A Hyatt átalakuláson alapuló növekedése a Dream Hotel Group tervezett felvásárlásával, a Caption by Hyatt márka globális terjeszkedésével és a Hyatt globális portfóliójának szerves bővülésével folytatódik.

A Hyatt Hotels Corporation bejelentette, hogy a Hyatt jó pozícióban van ahhoz, hogy 2023-ban és azon túl is folytatódjon átalakuláson alapuló növekedése, a szállodalánchoz tartozó, világszerte rekord nagyságrendet képviselő közel 117 000 szobával, a 2022 év végi állapot szerint.

A szállodalánchoz tartozó majdnem minden negyedik ingatlan az életstílust képviselő szállodák kategóriájába tartozik, ami a meglévő szállodabázis 10 százalékát képviseli, tovább erősítve a
Hyatt vezető pozícióját a luxus-, életstílust képviselő és szabadidős vendéglátási szegmensekben. E nagy értékű ingatlanok arányának jelentős növekedése a Hyatt portfólióján belül kiterjeszti a vendégek által megtapasztalt rendkívüli élményt, ami hajtóereje lehet a World of Hyatt hűségprogram Hyatt portfólióján belüli további penetrációjának.

E növekedés jelentős hajtóereje a Dream Hotel Group életstílus szálloda-márkájának és igazgatási platformjának bejelentett eszközkönnyű felvásárlása, amelytől azt várják, hogy jól bevezetett,
életstílust képviselő szállodamárkákat - köztük a Dream Hotels, Unscripted Hotels és a The Chatwal márkákat - hozza majd a Hyatt portfóliójába. A Dream Hotel Grouphoz tartozó ingatlanok kivételes élményt nyújtó vendégszeretetükről ismertek, köztük stratégiai és nem konvencionális programokat kínáló, a márkák együttműködésén alapuló hotspot éttermekkel és éjszakai szórakozóhelyekkel, amelyekhez vezető tervezők által kigondolt, a tartalom és a csillogás egyensúlyát nyújtó design párosul. A felvásárlással a Hyatt-család több, mint 600 új kollégát köszönthet, akik a Hyatt életstílus-élményt kínáló globális portfólióját a kivételes élményt nyújtó vendéglátás terén elmélyült szakértelemmel gazdagíthatják, és elősegítik a Hyatt márka kiterjesztését olyan stratégiai desztinációkra, mint Nashville, Hollywood, Las Vegas, South Beach,
Saint Lucia, Doha és New York City. Ezzel egyben a Hyatt márkák olyan piacokra is belépnek, mint a Catskills New York államban, vagy a Valle de Guadalupe Mexikóban.

Ezen túlmenően, a Caption by Hyatt márka - amely egy felsőkategóriás, előremutató életstílust képviselő szálloda dizájnját és kényelmét ötvözi egy ételt és italt nem, csak szállást nyújtó (select-service) ingatlan rugalmasságával - a Caption by Hyatt Beale Street Memphis szálloda 2022. évi megnyitását követően jelentős növekedés előtt áll. A várakozások szerint a márka növeli
jelenlétét Tennessee államban a Caption by Hyatt Chattanooga szállodának a 3H Grouppal együttműködésben történő megnyitásával (várhatóan 2024-ben), és Kaliforniában is megjelenik a Caption by Hyatt Roseville szálloda az LRE & Companies és az American Hospitality Services, Inc. vállalatokkal, valamint a Caption by Hyatt Sacramentónak a Presidio Hotel Development LLC-vel és a 29th Street Capital társaságokkal együttműködésben történő megnyitásával (mindkettő 2026-ra várható). A Caption by Hyatt márka nemzetközi viszonylatban is terjeszkedik, korábban bejelentett szállodákkal, amelyek megnyitása Kínában és Japánban 2023-ban, Vietnamban 2025-ben és Sydney-ben az elkövetkező években várható. E márka alapelve az emberekkel és a hellyel való törődés és közöttük kapcsolódások megteremtése, ily módon a Caption by Hyatt márka elkötelezett az iránt, hogy sokféle tehetséget, kereskedelmi partnert, kézműveseket, és beszállítókat alkalmazzon - és ünnepelje és érvényre juttassa azon közösségekben élő emberek sokféleségét és sokszínűségét, amelyek helyszínt adnak a Caption by Hyatt szállodáknak.

 
  • Tudatos hosszú távú növekedési stratégiánknak és a tulajdonosokkal való szoros együttműködésünknek köszönhetően a Hyatt azzal büszkélkedhet, hogy szobái számának nettó organikus növekedése öt éven keresztül az élen járt az ágazatban - jelentette ki Jim Chu, a Hyatt ügyvezető alelnöke és növekedésért felelős vezérigazgató-helyettese. - A tulajdonosok szakértelmünk, hosszú éveken át nyújtott jó teljesítményünk és az ágazatban betöltött optimális pozíciónk miatt akarnak velünk dolgozni. Globális léptékben vagyunk jelen, de nyitottak és elég okosak vagyunk ahhoz, hogy személyes kapcsolatokat hozzunk létre, saját tapasztalatainkból

merítsünk és empátiával vezessünk.

Új luxus-, életstílust képviselő és szabadidős szállodaingatlanok prominens piacokon

A Hyatt további szerves növekedést vár a luxus-, életstílust képviselő és szabadidős kínálatában, elvíve az átgondolt dizájnt, az újító jellegű étel- és italkínálatot és a személyre szabott
szolgáltatást a világ minden tájára.

A Park Hyatt márka az alábbiakra készül:
 
  • Újra megalapozni jelenlétét Dél-Afrikában a Park Hyatt Johannesburg 2023 második felében való megnyitásával és betörni a marokkói piacra a Park Hyatt Marrakech szállodával, amely egy luxus üdülőhely eleganciáját kínálja marokkói bájjal kiegészítve.


 
  • Visszatérni Londonba a Park Hyatt London River Thames szállodával, és terjeszkedni az Ázsiai-Csendes-óceáni térségben a Park Hyatt Tajpei (Tajwan), Park Hyatt Kuala Lumpur (Malajzia) és a Park Hyatt Phu Quoc (Vietnam) szállodák 2024-ben történő megnyitásával.


(Business Wire/OTS)



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Hyatt felvásárolja az Apple Leisure Groupot
  A Hyatt 2021-ig eltávolítja a kis palackokat a szálloda fürdőszobáiból

További hírek ebben a kategóriában

A vállalkozás sikerének titkos f...
Nagy lehetőségek a hőszivattyúba...
Így füvesítsd a kertet hatékonya...
Ha eddig halogattad, most már ne...