Hírek
23201 hír az adatbázisban
Az Unilever is csatlakozott a Green Pledge-hez
Marketinginfo.hu - 2023-02-03 11:44
CSR

Magyarországi reklámtevékenységét érintő környezetvédelmi és fenntarthatósági vállalást tett a társaság.

Az Unilever Magyarország is csatlakozott az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), valamint a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által életre hívott Green Pledge kezdeményezéshez.

E környezetvédelmi és fenntarthatósági kezdeményezés lényege, hogy a csatlakozók - mint a reklámipar szereplői - saját működésük során figyelmet fordítanak a fenntarthatósági szempontokra, illetve törekednek arra, hogy ez a gondolkodásmód megjelenjen a reklámok megvalósításának folyamatában is, a tervezés egyes lépéseitől a kivitelezésen át a reklámok közzétételéig.

A vállalások egyebek közt kiterjednek például arra, hogy az érintettek a reklám készítésének és gyártásának folyamata során különös figyelmet fordítanak az ökológiai lábnyom minimalizálására; a reklámban nem mutatnak be a természetes erőforrások indokolatlan pazarlását tartalmazó képi elemet; a reklám kivitelezése során kerülik és a reklámban sem mutatnak egyszer használatos eldobható műanyag kellékeket, pl. műanyag bevásárlótáskát, szívószálat; illetve kiemelt figyelmet fordítanak a szerepeltetett állat "állati méltóságának" megtartására és annak megfelelő ábrázolására is.

Azt, hogy egy adott reklámnál használható-e a Green Pledge, azaz a konkrét projekt megfelel-e a Green Pledge elveinek, a három alapító szervezet képviselőiből álló szakmai zsűri bírálja el.

"Nagy öröm és büszkeség a számunkra, hogy csatlakozhattunk a Green Pledge kezdeményezéshez. Az Unilevernél elkötelezettek vagyunk a fenntarthatóság mellett, ez az elkötelezettségünk pedig az üzleti működésünk minden területére kiterjed, a termeléstől kezdve a csomagoláson át egészen addig, hogy miként kommunikálunk a fogyasztókkal. Reklámjainkon keresztül is arra törekszünk, hogy hozzájáruljunk egy igazságosabb, társadalmilag befogadóbb világhoz, hozzájárulva azon célunk megvalósításához, hogy mindennapossá tegyük a fenntartható életmódot" - mondta Alberto Di Leo, az Unilever Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

Mindez jól kiegészíti az Unilever 2021-ben tett globális kötelezettségvállalás-csomagját, amelynek célja, hogy a társadalom igazságosabb és befogadóbb legyen. Ennek részeként a társaság egyebek között vállalta, tovább növeli az olyan hirdetések számát, amelyek megmutatják az emberek sokszínűségét mind a képernyőn, mind pedig a kamera mögött.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az Unilever jótékony célú kommunikációja
  Az Unilever az iparág legjobban teljesítő cége
  Új Baba reklámfilm az Unilevertől
  Az Unilever fenntarthatósági terve
  4 millió forintos Unilever-adomány
  Az iparág legfenntarthatóbb vállalata lett az Unilever
  Nagy változásra készül az Unilever
  Új partnerek az Unilever felújítási programjában

További hírek ebben a kategóriában

A Shell 2023-ban is támogatja a ...
Stratégiai együttműködést kötött...
A S.Pellegrino Young Chef Academ...
Folytatódik az együttműködés a D...