Hírek
23437 hír az adatbázisban
Élete legjobb formájában a BioTechUSA
Marketinginfo.hu - 2023-02-07 09:50
Egészségmarketing

Saját munkavállalóival mutat példát a nagyvállalat.

Életünk legjobb formája néven indított kampányt a BioTechUSA, hogy felelős nemzetközi nagyvállalatként és a magyar fitnesz iparág első számú szakértőjeként felhívja a figyelmet az életmódváltás fontosságára, és segítsen elindulni az ehhez vezető úton. A cégcsoport saját munkavállalóin keresztül mutatja meg, hogy Lifestyle Program névre hallgató digitális életmódváltó programja működik, és segítségével kortól, nemtől, egészségügyi állapottól és céloktól függetlenül tartós változást hoz a résztvevők életébe. A kampány egyfajta görbe tükör is a vállalat számára, hogy ne csak a fogyasztóikat ösztönözzék, hanem saját maguk is dolgozzanak azon, hogy életük legjobb formájában legyenek.


Életmódváltásra motiváló videósorozat

Az elhízás világszintű társadalmi probléma, Magyarországon ráadásul a vezető halálokok között szereplő betegségek mindegyike visszavezethető a súlytöbbletre és a mozgásszegény életmódra. A BioTechUSA most munkavállalóin keresztül bizonyítja, hogy kellő akarattal és a Lifestyle Program segítségével bárki elérheti a kitűzött célt. A 2023. február 1-jén indult kampány fő eleme egy öt részes videósorozat, ahol megismerhetjük a hétköznapi résztvevők történetét és motivációját.

Tavaly szeptemberben a BioTechUSA 32 munkavállalója vágott bele egy 3 hónapos életmódváltásba, és 15-en vállalták, hogy kamerák előtt is megmutatják az átalakulásukat. Végigcsinálták a Lifestyle Programot, amely során mindenki kihozta magából a maximumot. A kampány során megismerhetjük, hogy a résztvevők milyen kihívásokkal, nehézségekkel szembesültek a sikerhez vezető úton, és hogyan érték el azt a formát, amelyet hosszú távon is meg tudnak tartani. A videósorozat a márka The Feeling of Success mottóján keresztül azokat az átlagembereket szólítja meg, akik szeretnének tudatosabb életmódra váltani, amelynek fontos része a testmozgás, az étkezés és a helyes táplálékkiegészítés.

A munkavállalókban közös, hogy mindannyian hétköznapi emberek, akik alapvetően ülőmunkát végeznek, azonban eltérő karakterek, akik különböző motivációkkal, célokkal vágtak neki a projektnek. Vannak köztük kezdők, újrakezdők és haladók, nők és férfiak egyaránt, huszonévestől a negyvenesig, a legkülönbözőbb élethelyzetekben: például a megrögzött abbahagyó, aki élete legrosszabb formájában vágott neki a projektnek, apuka, aki házfelújítás és munka mellett a második gyermeke érkezésére készült, menyasszony, aki a legjobb formájában szeretné kimondani az igent, korábbi élsportoló, aki egy komoly sérülés miatt hosszabb időre kiesett a mozgásból és így felszaladtak rá a kilók.

Az eredmények magukért beszélnek

A program 91 napja alatt a munkatársak több mint 2000 km-t tettek meg, több mint 1000 órát töltöttek edzéssel és több mint 370 000 kalóriát égettek el. A fogyni vágyók összesen 63,6 kg zsírt adtak le, a tömegnövelési célt kitűzők pedig 11,6 kg izmot szedtek fel. Mindeközben aktívan használták a céljaikhoz rendelt étrendkiegészítőket, csaknem 90 liter fehérjét és majdnem 15 liter BCAA-t ittak, több mint 600 fehérjeszeletet ettek és közel 63 doboz multivitaminkészítményt fogyasztottak.

Életmód program minden korosztálynak

Az online elérhető Lifestyle Program - mely eddig több százezer fogyasztónál bizonyított - egyedülálló módon, 48 perszónára lebontva állít össze személyre szabott edzés- és étkezési tervet, valamint optimális étrendkiegészítő csomagot. Az életmódváltást segítő digitális szolgáltatásban a BioTechUSA szakemberei évtizedek tapasztalatait és táplálkozástudományi ismereteit gyűjtötték össze, hogy új szintre emeljék vásárlóik egészséges életmóddal és sporttal kapcsolatos törekvéseit. A program magasságunk, súlyunk és további paramétereink megadása után személyre szabott étrendet, edzéstervet és étrendkiegészítő csomagot ajánl. A csomagok 30 napra elegendőek, választhatunk árérzékeny és kevésbé árérzékeny verziók közül. A termékcsomagban a céloktól függően főként fehérjét, aminosavat, vitaminokat, testsúly-kontroll formulát, kreatint és tömegnövelőt találunk. Az ajánlott termékek megvásárlásával egy ingyenes étrendet és edzéstervet is kapunk.

Szakértői támogatás

A résztvevők életmódváltását a BioTechUSA szakértői gárdája is végigkísérte, amely táplálkozással, táplálékkiegészítéssel, edzéssel és rehabilitációval kapcsolatos szakembereket foglal magában, illetve a projektben több ismert influencer is közreműködött: többek között Gelencsér Tímea szépségkirálynő, műsorvezető, Kiss Virág fitnesznagykövet és Molnár Andrea táncművész, műsorvezető.

A kampányban arccal és névvel szereplő munkavállalók:

Győrfi Mónika tervezőgrafikus, Herold Szimonetta marketing automation specialist, Keszthelyi Marcell marketing automation specialist, Kiss Dóra ecommerce projekt manager, Kocsis Máté influencer marketing manager, Metz Zsófia kreatív szövegíró, Nagy Szandra marketingkommunikációs projekt manager, Nikoletti Sára SEO szakértő, Pásztor Szabina trade marketing manager, Rohmann Nóra tervezőgrafikus, Sinkovits András ecommerce vezető, Szabó Zita traffic koordinátor, Tánczos Tímea video content producer, Tóth Szabolcs Attila marketing vezető és Zsíros Boglárka PPC projekt manager.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Semmelweis Egyetem és a BioTechUSA-cégcsoport együtt az evészavarok ellen
  Egyedülálló beruházás a BioTechUSA-tól
  A BioTechUSA kampány a kiegyensúlyozott életmódért
  BioTechUSA boltja az Allee-ban
  A BioTechUSA-cégcsoport legújabb imázskampánya
  Együtt gyúr a BioTechUSA és a Growww Digital
  Jelentős beruházásokat indított el a BioTechUSA
  Minden mozgás számít - üzeni a BioTechUSA
  Légy tökös! – szólít fel a BioTechUSA-cégcsoport Movemberben
  A BioTechUSA nyerte Az Év Hazai Franchise Hálózata díjat
  Ulisses saját BioTechUSA termékvonallal
  Hosszú Katinka lett a BioTechUSA márka arca
  TV reklámokkal erősíti imidzsét a BioTechUSA
  Piacon az Iron Series
  BiotechUSA termékbevezetés Hosszú Katinkával

További hírek ebben a kategóriában

A Mályvavirág Alapítvány és a Bi...
A Decathlon a tavaszi fáradtság ...
Az Egészség Hídja Összefogást se...
Mit tehetünk, ha túl száraz a le...