A közösségi média felületeken való megjelenés ugyanúgy elengedhetetlen.
A dinamikus marketingkommunikációs csatornák használatával, a social media felületeken való aktív kommunikációval forgalmat terelhetsz a weboldaladra, az érdeklődőkből vásárlókat generálhatsz. Persze ennek is megvannak a maga szabályai, és annak érdekében, hogy valóban kamatoztatni tudd, érdemes lehet profi csapatra bízni a kezelését.
A kapcsolatépítés színterei
Az
Ideastyle full-service marketing ügynökségként vállal arculattervezést, webdesignt, weboldalkészítést, Google Ads hirdetéskezelést, social media management feladatokat, fotózást, videókészítést, valamint teljes körű marketing tanácsadást.
Az online világot behálózó és lehetőségeit kiaknázó, relatíve olcsó és mindenki számára elérhető social media egyre inkább teret kap az életünkben, szerepe ennek megfelelően egyre nő. Emiatt a vállalkozásoknak is ismernie és használnia kell ezeket a felületeket.
A felhasználók elkötelezettek a közösségi média iránt, és nemcsak azért, mert unatkoznak, hanem mert azt valódi társadalmi interakcióra és különböző termékek vásárlására használják. A követők számának, de leginkább elkötelezettségének növelése a közösségi médiákban az egyik legfontosabb tennivaló, ha növelni szeretnéd a konverziókatt, legyen az hírlevél feliratkozás vagy vásárlás.
Kamatoztasd a közösséget!
A közösségeknek ereje van, így ha rendszeresen és megnyerő módon, szimpatikusan publikálsz a céged életéről, a fontosabb történésekről, ha megtalálod a hangot a követőiddel, olyan bizalmas közösséget építhetsz, amely aktívan hozzájárul a céljaid teljesüléséhez. Bár a közösségi média oldalakon eredetileg nem ez volt a cél, manapság már megfelelő stratégia birtokában a bevonás, a tájékoztatás, az edukálás mellett az értékesítés eszköze is lehet. Egyre inkább a vizualitásra épít, figyelemfelkeltő képeknek, ütős főcímeknek komoly szerep jut ezeken az oldalakon.
A kapcsolatépítést segíti, ha a célcsoport életkorának megfelelő platformot használod, továbbá könnyed stílusban kommunikálsz, és a követők kommentjeit nem hagyod megválaszolatlanul. Persze a hozzászólások moderálására is szükség lehet, így komoly háttérmunkát jelent a social media oldalak kezelése.
Tudatos jelenlét, médiastratégia
Elengedhetetlen, hogy megértsd, hogyan hozhatod ki a legtöbbet a fiókjaidból a különböző közösségi médiaplatformokon. Alapszinten a hirdetések gondoskodnak a célzásról azáltal, hogy lehetővé teszik a paraméterek beállítását. A hatékonyság érdekében meg kell érteni a mérőszámokat és a megfelelőeket használni a stratégia megalapozásához.
Bízd hozzáértő szakemberre a social media oldalak kezelését, futtasd fel az oldalaidat, építs elköteleződést, hogy a követők és az elérések száma növekedjen.
(x)