Ez a lehetőség egy teljesen új marketingcsatornát jelent a cégek számára.
Az Instagram Storyk remek lehetőséget kínálnak az
online marketing területén, hiszen naponta több 100 millió felhasználó foglalkozik ezekkel a történetekkel valamilyen módon. Mivel a storyk könnyed formátumúak, közvetlenebb kapcsolat kialakítását teszik lehetővé a követőkkel, és a segítségükkel egy hűséges közösséget lehet kiépíteni.
10 ezer követő felett hivatkozás helyezhető el A storyk segítségével jobban meg lehet ismerni a közönséget, közvetlenül és kreatívan lehet bemutatni a cég történetét, valamint a termékeket vagy szolgáltatásokat. Ennek a lehetőségnek köszönhetően könnyebben lehet közelebb hozni a márkához a közönséget és értékesíteni számukra.
Az Instagram Story további előnye, hogy 10 ezer követő felett lehetőséget biztosít arra, hogy hivatkozást helyezzünk el a történetben, amellyel könnyen átirányíthatóak a követők a weboldalra. A történeteknek abban is fontos szerepük van, hogy az Instagram nagyobb valószínűséggel dobja fel elsők között azoknak felhasználóknak a posztjait, akik sokat sztoriznak.
Néhány tanácsot érdemes megfogadni
A storyk készítése során néhány tanácsot érdemes megfogadni, hogy jól nézzen ki az eredmény. Például azzal érdemes tisztában lenni, hogy az Instagram Story optimális mérete 1080 pixel széles és 1920 pixel magas, a képarány pedig 9:16. A méretezésre kiemelt figyelmet kell fordítani annak érdekében, hogy teljes mértékben ki lehessen használni a történetek által nyújtott lehetőségeket.
Ugyanúgy, ahogy a posztoknál, a storyk esetében is figyelni kell arra, hogy a használt színek és betűtípusok illeszkedjenek a márkához. Továbbá nem érdemes az Instagram kameráját használni, hiszen alacsonyabb felbontásban készít képeket, szóval javasolt a telefon beépített kamerájánál maradni, hogy a videók és a képek valóban jó minőségűek legyenek.
Érdemes gifeket és matricákat használni
Az említettek mellett érdemes gifeket, matricákat használni az Instagram Storykban, hiszen ezeknek a lehetőségeknek köszönhetően egyszerűen lehet ösztönözni interakcióra a követőket. Továbbá nem szabad megfeledkezni a megfelelő hashtagek használatáról és a helyszín megjelöléséről sem.
Természetesen az Instagram Storyk esetében is igaz az, hogy a kevesebb néha több. Szóval nem érdemes semmitmondó történetek tömkelegét megosztani, törekedni kell inkább a letisztultságra és a rövid és tömör megfogalmazásra. Például el lehet mesélni egy érdekes történetet, be lehet vezetni a követőket a színfalak mögé, valamint beszélgetéseket is lehet kezdeményezni. Mindemellett kiváló lehetőséget biztosítanak a történetek az új termékek és szolgáltatások kreatív bemutatására.