Hírek
23556 hír az adatbázisban
Jól fogadta az MG márkát a magyarországi autópiac
Marketinginfo.hu + MTI - 2023-01-12 10:50
Márkák

A brit eredetű MG márka 1 százalékos részesedést szakított ki a magyarországi újautó-piacból 2022 végére, miután tavaly szeptemberben megkezdődött a magyarországi forgalmazása-ismertették az MG Motor Hungary vezetői

Középtávon - 2025-ig - reálisnak tűnik a 3 százalékos részesedés elérése - tették hozzá.

Markó Zoltán márkaigazgató a dinamikus kezdést részint annak tulajdonította, hogy az importőr értékesítési stratégiájának köszönhetően nem volt készlethiány, már tavaly 600 jármű állt a kereskedések rendelkezésére, és ebből az év végéig 294-et helyeztek forgalomba.

Az idei, első teljes évben 2500 autót fognak eladni a tervek szerint.

A Duna Motors Disztribúció Kft. 2022 márciusában jelentette be, hogy az MG megjelenik a magyar piacon is, miután a Duna Autó cégcsoport megkapta a márka magyarországi importőri feladatait.

Az MG (Morris Garrages) márkát tulajdonosa, a kínai SAIC Motor Corporation újra kívánja pozícionálni Európában. Az Egyesült Királyságon kívüli európai terjeszkedését 2019 végén indította el a hollandiai székhelyű MG Motor Europe létrehozásával. A márkát azóta már 26 nyugat-európai országban forgalmazzák, a régióban jelenleg 686 MG márkakereskedés és szervizpont működik, számukat 840-re kívánják bővíteni.

Magyarországon jelenleg 22 tagú a márkakereskedői hálózat, a tervek szerint az év végére már 25-26 kereskedő foglalkozik majd a márkával.

Az MG volumenmodellekkel lát neki piaci pozíciója kiépítésének Magyarországon, ezek között benzines, elektromos és plug-in hibrid változat is van.

A sajtótájékoztatón elhangzott, hogy eddig főleg magánügyfelek vásárolták a márkát, arányuk az értékesítésben 80 százalékos. Az importőr arra számít, hogy a gazdasági körülmények szigorodása a magánvevők elmaradását fogja eredményezni, így más márkákhoz hasonlóan az MG-nek is a céges vevők felé kell fordulnia.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mennyit számít a motorolaj szavatossága? (x)
  A szürke autók népszerűbbek, mint a színesek
  Az autópiaccal együtt bővülne a Skoda
  Eladási rekord a SEAT-nál
  A Volkswagen erősít az SUV szegmensben
  Duplázás öt év alatt az autópiacon
  Átlépett egy határt a magyar autópiac
  Kihalófélben a dízel?
  Újra a Pajero modell gyártása Oroszországban
  Csökken a dízel népszerűsége a német autópiacon

További hírek ebben a kategóriában

Ilyen egy népszerű óramárka (x)
A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...