Hírek
22942 hír az adatbázisban
Minden mozgás számít - üzeni a BioTechUSA
Marketinginfo.hu - 2023-01-10 09:10
Egészségmarketing

Az aktív életmód és a fehérjedús táplálkozás áll a felelős nagyvállalat új kampányának középpontjában

A Minden mozgás számít üzenettel indítja az új évet a BioTechUSA, mellyel felelős márkaként a rendszeres testmozgás és a kiegyensúlyozott étrend fontosságára hívja fel a figyelmet. A több mint 20 éves vállalat küldetése, hogy termékei és szakértelme segítségével világszerte milliókkal ismertesse meg a sportolás és az aktív életmód örömét. A márka étrendkiegészítői és funkcionális élelmiszerei univerzálisak, nem csak élsportolók és testépítők használhatják. Ebből adódóan a The Feeling of Success mottóján keresztül azokhoz az átlagemberekhez szól, akiknek célja a tudatos életmód, melynek fontos része a testmozgás, az étkezés és a táplálékkiegészítés.


Nemzetközi integrált kampány - főszerepben a fehérje


A BioTechUSA legújabb, Minden mozgás számít néven futó, 6 európai országra kiterjedő kampányának célja egyrészt, hogy az embereket testmozgásra, az izmaik megdolgoztatására ösztönözze, másrészt, hogy a fogyasztók a márkát annak egyik legfontosabb termékével, a fehérjével kapcsolják össze. Sportolás után a minőségi tápanyagok bevitele rendkívül fontos a megfelelő izomműködéshez, ezért a kampányon keresztül a fogyasztókat edukálni is szeretné a fehérjekészítmények használatával kapcsolatban.





A mozgás alapvető fontosságú a mindennapokban


A kampány fő üzenete, hogy ha fittebb, egészségesebb életet szeretnénk élni, akkor mozogjunk, sportoljunk rendszeresen! Mindegy, milyen mozgásformát űzünk, lehet az futás, kerékpározás, úszás, csoportos vagy súlyzós edzés, és az is mindegy, hogy heti hány alkalommal tesszük ezt és mi a célunk vele, lehetünk hobbi- vagy élsportolók, amatőrök vagy profik, kezdők vagy haladók. A lényeg, hogy minden mozgás számít! Edzés után pedig használjunk fehérjekészítményeket, hiszen a fehérjefogyasztás hozzájárul az izomépítéshez, az izommegtartáshoz és a normál csontozat fenntartásához.


Nemcsak izmaink, egészségünk is meghálálja a testmozgást

Az elhízás világszintű társadalmi probléma, Magyarországon ráadásul a vezető halálokok között szereplő betegségek mindegyike visszavezethető a súlytöbbletre és a mozgásszegény életmódra. "Felelős nemzetközi nagyvállalatként és a fitnesz iparág elsőszámú hazai szakértőjeként a BioTechUSA fontosnak tartja felhívni a figyelmet a kiegyensúlyozott táplálkozás és az aktív életvitel fontosságára. Legújabb kampányunkban arra hívjuk fel a figyelmet, hogy minden edzés, amelyet nap mint nap végzünk, számít. Bárki, aki a hétköznapi életben mozog, izommunkát végez. Ezt az izommunkát pedig jó lenne, hogyha minőségi fehérje fogyasztásával fejeznénk be, tekintettel arra, hogy a testünk is megkapja a kellő törődést" - mondta el Tóth Szabolcs Attila marketing vezető.


Edzésszerű helyzetek kísérhetik hétköznapjainkat

A kampány fő eleme egy 1:20 mp-es reklámszpot, melyben az adja az alaphelyzetet, hogy egy lány ottfelejti a telefonját egy kávézóban, egy fiú pedig kitartóan rohan utána, hogy visszaadja neki, miközben akciófilmszerű jelenetsorokban önkéntelenül is edzésszerű helyzetekbe keveredik. A cselekmény egy edzőteremben ér véget, melynek a Life1 Fitness Etele adott otthont, ahol a fiú megiszik egy fehérjeturmixot.

A reklámszpot Magyarország mellett a márka fókuszországaiban, azaz Német-, Francia- és Spanyolországban, valamint Ausztriában és Szlovákiában fut, a BioTechUSA social media felületein, kiemelten a YouTube-on, hírlevélben és az üzletek kivetítőin. A január 31-ig tartó kampány Magyarországon hangsúlyosan megjelenik közterületen is országszerte, óriásplakátokon, épülethálókon, citylightokon, továbbá PR-ban és a vállalati kommunikációban is.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Légy tökös! – szólít fel a BioTechUSA-cégcsoport Movemberben
  Miért jó sport a kamaszoknak a bringázás?
  Fáj a térded? Szedj rá kollagént! (x)
  Japánban a Coca Cola otthoni testmozgásra ösztönöz
  A túlsúly és a mozgáshiányos életmód a legfőbb egészségi kockázat
  A magyarok 33 százaléka sportol rendszeresen
  Sétálni, biciklizni és futni szeretnek leginkább a magyarok
  Kevesebb ember sportol Európában
  Mozgással az éhezés ellen
  A gyakori mozgás csökkenti a rák kockázatát
  A Decathlon országos kampánya
  A BioTechUSA nyerte Az Év Hazai Franchise Hálózata díjat
  Ulisses saját BioTechUSA termékvonallal
  Hosszú Katinka lett a BioTechUSA márka arca
  TV reklámokkal erősíti imidzsét a BioTechUSA
  Piacon az Iron Series
  BiotechUSA termékbevezetés Hosszú Katinkával

További hírek ebben a kategóriában

Karácsonyra szemüveg a munkaadót...
Neked mennyire fontos a lábad? (...
Diéta 50 év felett? Ezekre figye...
Nyakpárna alkalmazása megelőzésk...