Hírek
23434 hír az adatbázisban
A Coca-Cola új kreatív platformja
Marketinginfo.hu - 2022-12-13 12:19
Reklám

A Coca-Cola bemutatja első karácsonyi minisorozatát, és vele új "Real Magic Presents" kreatív platformját.

A "Real Magic Presents" ernyője alatt a márka új filmjei a megszokottól eltérő formátumban készültek és mindegyik az emberi kapcsolatokat ünneplő történeteket mutat be, varázslatos köntösben.

Az "A karácsony mindig rád talál" című minisorozat a Coca-Cola első karácsonyi filmes produkciója és világszínvonalú tehetségek és szakemberek kreatív együttműködésének köszönhetően valósult meg. A mai naptól a Prime Video kínálatában elérhető sorozat három rövidfilmből áll, amelyeket az Oscar-díjas filmkészítők, Brian Grazer és Ron Howard Imagine Entertainment stúdiója készített.

"A Real Magic Presents révén a Coca-Cola tovább viszi a 2021-ben elindított Real Magic, magyarul Nyiss a csodára platformjának ígéretét, amely még több csatornán vonja be a márka rajongóit és még szorosabb kapcsolatot szeretne velük kialakítani, innovatívabb élményeken keresztül" - mondta Selman Careaga, a Coca-Cola™ kategória globális elnöke. "A karácsony mindig is különleges időszak volt a Coca-Cola számára. Idén izgatottan lépünk új utakra minisorozatunkkal, amivel nem csupán a márka eddigi történetét ünnepeljük, de nyitni is szeretnénk egyre szélesebb közönség felé" - tette hozzá.

A minisorozatot a PRETTYBIRD produkciós cég díjnyertes rendezői, Vellas (Brazília), JB Braud (Franciaország) és Alex Buono (USA) jegyzik.

Bár mindegyik film más kontinensen játszódik, fő üzenetük azonos: a karácsony rendkívüli erejét mutatják meg, ami egyaránt képes valós és varázslatos emberi kapcsolatokat létrehozni.

A 12 perc hosszú Alma című film egy olyan mexikói városban játszódik, ahol egész évben karácsonyi díszeket gyártanak a világ minden részére. Az egyébként erről híres városban azonban valami különleges dolognak kell történnie ahhoz, hogy a lakói újra át tudják érezni a karácsony varázsát. A rövidfilmet a többszörös díjnyertes brazil rendező, Vellas rendezte, akit az egyik legsikeresebb brazil reklámfilmesnek tartanak, és aki épp egy latin-amerikai Netflix sorozaton is dolgozik.



A 10 perc hosszúságú Christmas Bites (magyarul: Karácsonyi falatok) egy amerikai vámpírról szóló vígjáték, aki először találkozik barátnője szüleivel, majd azt is megtudhatjuk, mi történik, amikor először szembekerül örök ellenségével, a Mikulással. A filmet az Oscar-díjra és Emmy-díjra jelölt Alex Buono rendezte, akinek munkáját már a kritikusok is elismerték a Végtelen matrjoska második évadának, a Hulu gonzo sci-fi akcióvígjátékának, a Future Mannek és a Comedy Centralon futó Detroitersnek a rendezéséért.



A 11 perc hosszú Les Petits De Noël (magyarul: Apró karácsony) egy romantikus szerelmi történet egy Párizsban élő egykori szerelmespárról, akik egymás mellett dolgoznak egy lemez- és egy könyvesboltban. A két ember újra egymásra talál az üzleteik ünnepi kirakatának díszítésekor. A film párizsi rendezője, JB Braud korábban már kivívta a kritikusok elismerését In the Still Night (2019) című filmjével, és az Apple Shot on iPhone kampányához készült A Festőkkel (Le Peintre, 2021).



"A Coca-Cola az idei ünnepi időszakban is minőségi kapcsolatot igyekszik létrehozni a nézőkkel, így mi örömmel biztosítjuk azt a kifogástalan élményt, amivel számos nézőt érhetnek el világszerte" - mondta Tanner Elton, az Amazon Ads amerikai értékesítési alelnöke. "A Fire TV-n és az IMDb-n megjelenő márkázott tartalmaktól kezdve, az egyedi Amazon Fresh táskákon keresztül egészen az európai Twitch-es vetítéseken keresztül számos módon lehetővé tesszük, hogy a vásárlók felfedezzék ezeket a csodás rövidfilmeket a Prime Videón. Ez az együttműködés jól példázza a szórakoztató tartalmak létrehozásának új formáit, és a közönség bevonásának egyre fejlettebb és gazdagabb lehetőségeit."

A karácsonyi sorozatot Coca-Cola, latin-amerikai csapatának vezetésével, a WPP-hez tartozó OpenX-szel együttműködve fejlesztette és gyártotta. Az Imagine Entertainment a PRETTYBIRD-del együttműködésben, a világ minden tájáról érkező elismert filmesekkel közösen dolgozott az epizódokon.

Marc Gilbar, az Imagine Entertainment márkákért felelős alelnöke elmondta: "Az Imagine-nél mindig is kerestük az olyan izgalmas márkákat, amelyekkel közösen emlékezetes és tartalmas történeteket mesélhetünk el. A Coca-Cola egyedülállóan hiteles a szórakoztatóiparban, mélyen kötődik a karácsonyhoz és az egész világon jelen van, így tökéletes partnernek bizonyult, hogy együtt életre kelthessük ezt a három csodálatos történetet."

"Ez az évnek az a szakasza, amikor nem tudunk betelni az ünnepi filmekkel. Ezért három csodálatos rendező segítségével egy olyan sorozatot hívtunk életre, amely tele van az ünnepi időszak minden érzelmével, ráadásul gyönyörű csomagolásban, váratlan történetmeséléssel. Ki más, mint a Coke tudna a világnak új, varázslatos történeteket adni, éppen a szezonra időzítve?" - mondta Javier Campopiano, az WPP-hez tartozó OpenX globális kreatívigazgatója.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Kevésbé számít, mint tavaly, hogy mennyibe kerül az ajándék
  A Coca-Cola ünnepi kampánya
  A Coca-Cola új, limitált kiadású Creations íz
  Orosz kólagyártó
  A Costa meghódítja a magyar piacot
  Országos kampánnyal segíti a Coca-Cola
  Segítség a járvány alatt a Coca-Cola-tól
  A Coca-Cola különleges plakátjaival kíván boldog Valentin-napot
  #loveislove - a Coca-Cola a Szigeten
  A Coca-Cola karácsonyi karavánja a nyári fesztiválokon
  Nyári sláger a Coca-Colától

További hírek ebben a kategóriában

Amikor nem csupán strandolni vág...
A chino nadrág tökéletes választ...
Céges karácsonyi ajándékok a hat...
Bérelj limuzint az esti partihoz...