Hírek
23268 hír az adatbázisban
Új marketingvezető az Intersnack Magyarországnál
Marketinginfo.hu - 2022-07-04 09:43
Karrier

Sófalvi Adrien 13 évvel ezelőtt már dolgozott az Intersnack Magyarország marketingcsapatában és értékes többlettapasztalattal érkezett vissza a vállalathoz.

A szakember az elmúlt időszakban a LEGO csoportnál és a Bunge-nál töltött be vezetői, illetve kiemelt szakértői pozíciókat. - "Nagy várakozással tértem vissza az Intersnackhez. Örömmel tapasztalom, hogy mindazok a dolgok, amelyek miatt szerettem itt dolgozni, nem változtak: bár a csapat egy része - meglepően kis része - kicserélődött azóta, ugyanaz az emberiesség, szakmai profizmus és egészséges célorientáltság jellemzi a vállalatot, mint korábban" - mondta Sófalvi Adrien.

Az eddigi marketingvezető, Korda Petra 2014 óta dolgozik az Intersnacknél és mostanáig a hazai marketingterület irányítása mellett a kelet-közép-európai régióban értékesített lisztes termékek stratégiai fejlesztéséért felelt. Utóbbi feladatkör szorosan kapcsolódik az Intersnack győri gyárának regionális szerepéhez. Korda Petra idén májustól a Pom Bär és lisztes termékcsoport regionális marketingvezetőjeként folytatja a munkáját. - "A jövőben az Intersnack új európai marketing filozófiájának regionális megvalósításán fogok dolgozni. Megtiszteltetés, hogy ebben számítanak a munkámra és hiszek abban, hogy a már jól ismert Intersnack márkák - mint pl. a Pom Bär - a jövőben még relevánsabban szólítják meg a régió hat országában a fogyasztókat, tovább javítva ezzel a versenyképességünket. Fontos számomra, hogy a lisztből sütött ropogtatnivalók a tudatos snackfogyasztás erősödő trendjébe illeszkednek és erre alapozva olyan új fogyasztási alkalmakat találjunk, amelyek hosszú távon illeszkednek a fogyasztói szokásokhoz" - mondta Korda Petra.

Az Intersnack Magyarország büszke arra, hogy a csoport magyar munkatársat kért fel a regionális feladatok ellátására.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Intersnack az elmúlt 30 évben
  Új vezető az Intersnack Magyarország élén
  11 százalékkal több dolgozó az Intersnacknél
  Az Intersnack a legnagyobb magyar fűszerpaprika exportőr
  Egyre nagyobb felvásárló az Intersnack
  Évvégi hajrá az Intersnacknél
  Egymilliárdos beruházás végéhez ért az Intersnack
  Így kompenzálja a chipsadót az Intersnack

További hírek ebben a kategóriában

Álláslehetőségek a szállítás és ...
Betanított munkák, folyamatosan ...
Dübörög a munkaerőhiány 2023-ban
Új értékesítési és marketing iga...