A turisztikai ügynökség téli országos forgalomélénkítő kampánya
MTI + Mediainfo.hu - 2021-12-14 12:34
PR
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) országos forgalomélénkítő kampányt indít 2022. január 10. és február 28. között, amelyben a téli feltöltődési lehetőségeket népszerűsítik belföldön.
A kampányhoz turisztikai szolgáltatók, szálláshelyek, vendéglátóhelyek, fürdők és attrakciók csatlakozását várják - közölte az MTÜ az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a kampány a hazai wellness-lehetőségekre, a közös családi elvonulásokra, a szezonális gasztronómiára, a kulturális élményekre fókuszál, és arra hívja fel a magyar családok, párok, baráti társaságok figyelmét, hogy Magyarország a téli szezonban is számos élményt tartogat. Az MTÜ várja azon turisztikai attrakciók és szolgáltatók jelentkezését, amelyek szívesen együttműködnek hazánk téli turisztikai forgalmának élénkítésében, és vállalják, hogy a január 10. és február 28. közötti időszakra "Téli feltöltődés" néven speciális kedvezményes ajánlatot hoznak létre. A részvétel jó lehetőség az év eleji, hagyományosan gyengébb forgalom növelésére - írták. Az MTÜ a partnereket a csodasmagyarorszag.hu weboldalon gyűjti össze és teszi közzé, illetve az átfogó, országos kampányában kiemelten népszerűsíti majd a kedvezményes ajánlatokat. A kampányhoz való csatlakozás ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött. A jelentkezési adatlapot a szolgáltatóknak legkésőbb 2021. december 30-ig kell beküldeni.
Kapcsolódó cikkek:
Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa 2021-ben is!
Idén is díjazták az üzleti turizmus legjobbjait
Átadták a Magyar Turizmus Minőségi Díjakat
Tovább nőtt a turizmus teljesítménye
MTÜ kampány indult a téli kikapcsolódás népszerűsítésére
Átadták az idei Pro Turismo-díjakat
Alibaba és a Marriott a kínai turizmusért
Miskolc lett a Marketing Fővárosa 2017-ben
|