Hírek
22673 hír az adatbázisban
Fáj a térded? Szedj rá kollagént! (x)
Marketinginfo.hu - 2021-10-20 09:04
Egészségmarketing

A térdfájdalom egy igen kellemetlen tünet, mert a fájdalom hatására hajlamosak vagyunk a napi mozgásunkat vagy a megszokott életvitelünket korlátozni.

Azonban ez egy negatív spirál első állomása lehet, ugyanis ha nem mozgatjuk meg kellően a térd ízületeit, azzal többet árthatunk, mint amennyit használunk.

Ilyenkor is igyekezz tartani a korábbi életviteledet, csak egy kicsit nagyobb odafigyeléssel. A napi erősebb tempóban megtett 30 perces séta (nem túl kemény talajon) kifejezetten ízületkímélő, és elejét veheted a térd bemerevedésének.

A HerbaStar munkatársai összegyűjtötték neked a leghasznosabb információkat, amivel megszüntetheted a térdfájást.

A térd feladata

Szervezetünk minden alkotóeleme rendelkezik egy feladattal. Van, ami parancsot közvetít, a vér oxigént szállít, a sejtek energiát, zsírt, vitamint.

A térd viszont egy összetettebb testrészünk, több alkotórészből áll, amiknek mind az a feladata, hogy a járáskor keletkező erőhatást csökkentsék, a mozgás könnyed és ruganyos legyen.

A combcsont és a lábszárcsont találkozását különböző inak, szalagok erősítik. A csontvégeknél porcok találhatók, és az ízületi folyadék gondoskodik arról, hogy a térd hajlításakor ne súrlódjanak a porcok. Amikor ez az ízületi folyadék csökkenni kezd, a porc és az ízületi tok begyullad. A porc és a csont határán akár kis kinövések is keletkezhetnek, amitől a mozgás fájdalmassá válik.

Támogasd meg kollagénnel a porcokat!

A térd porcának több mint a felét kollagénrostok alkotják. A kollagén egy olyan, rugalmasságért felelős fehérje, amit a szervezetünk csak nagyjából 20-30 éves korig termel, utána lelassul, majd teljesen leáll. Emiatt kívülről kell a kollagén utánpótlását biztosítani.

Ennek egyik lehetséges módja a táplálkozás útján történő bevitel lenne. Viszont mivel főleg a pacal, kocsonya, körömpörkölt tartalmaz jelentős mennyiséget, és ezek az ételek egyre inkább kiszorulnak a mai reformkonyhákból, elenyésző az étkezéssel bejuttatott kollagén mennyisége.

A másik és sokkal célravezetőbb megoldás, ha táplálékkiegészítő formájában hidrolizált kollagént fogyasztasz. Ez biztosítja a napi szükséges mennyiséget, könnyen emészthető, semleges ízű.

100%-ban természetes, hidrolizált kollagént tudsz a HerbaStar oldalról beszerezni.

Mitől alakul ki a porckopás?

Porckopás kialakulhat a mozgásszegény életmód következményeként. Az egyik legkímélőbb, de mégis minden testrészt átmozgató sportnak tartják az úszást. Pár hossz megtétele után esetleg még egy jól megérdemelt szaunázással is megjutalmazhatod magad.

Ha nincs a közeledben uszoda, sétálni bárhol lehet. Gyalogolj napi 30 percet legalább picit erősebb tempóban.

Esetleg, ha van kerékpárod, figyelve az ülés, a pedál beállításaira, még élvezetesebbé teheted a kötelező átmozgatást.

Bármelyik mozgásformát választod, arra ügyelj, hogy ne ess a ló másik oldalára! A túlerőltetés pont annyira ártalmas, mint a mozgáshiány.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Kollagénnel az öregedés jelei ellen (x)

További hírek ebben a kategóriában

Kép: aranyeresseg.hu A proktológia területe (x)
2021-09-23 09:59
Szérumokkal a hosszan tartó szép...
CBD olaj, a természetes fájdalom...
A Közel-Keletről származik a fan...
A túlzott kávéfogyasztás csökken...