Hírek
22650 hír az adatbázisban
Tűnj ki a tömegből és érd el a vevőidet! (x)
Marketinginfo.hu - 2021-06-25 09:00
Kereskedelem

Az internet adta lehetőségek korlátlansága új szintre emelte a fogyasztói piacot. A vásárlók gyakorlatilag bármit megtalálnak a világhálón, a termékek skálája végtelen.

A webáruházak épp ezért akkor lehetnek sikeresek, ha megtalálják az utat a vevők felé.

Ha a te vállalkozásod is az online térben üzemel, nagy eséllyel szembe találod magad nehézségekkel. Azonban a jól megválasztott marketingstratégia és a folyamatos fejlődés utat jelent a sikerhez. Ha jól pozícionálod magad a piacon, és könnyen elérhető a vállalkozásod, növelheted a bevételed.

A webáruház üzemeltetésének nehézségei

Nem könnyű ebben a kaotikus, gyakorlatilag végtelen környezetben érvényesülni, amelyet az internet jelent. Igaz ugyan, hogy tulajdonképpen a potenciális vásárolókör is végtelen, bármilyen termékről legyen is szó. Azonban nem csak a vevők, hanem a konkurencia száma is óriási. Épp ezért nagy a jelentősége annak, hogy mennyire vagy látható a felhasználók számára.

Az általad forgalmazott termékeket nagy eséllyel még több ezer webshop kínálja, akár kedvezőbb áron is. Azonban ha téged könnyebben elérnek a vevők, nagyobb eséllyel vásárolnak nálad.

Egy tematikus kereső sokat segít

A legnagyobb keresőoldalak találati listáján nem egyszerű előre kerülni. Igaz ugyan, hogy a marketingre áldozni kell, viszont ez a módja korántsem biztos, hogy eredményes lesz. Azonban egy jól kategorizált, extra funkciókat kínáló keresőoldal segítségével kitűnhetsz a konkurenciáid közül.

A Wsfind termék- és árösszehasonlítással, kívánságlista készítésével és megosztásával várja a vásárlókat. Jóval átláthatóbb böngészést biztosít, ezáltal a partner webshopok könnyebben listázásra kerülnek a vevők számára. Márpedig a felhasználók elérése az első lépés ahhoz, hogy bevételed keletkezzen.

Figyeld az adatokat, és analizálj

További teendőként érdemes rendszeresen összegyűjtened a webáruházad statisztikáit. Ebből kitűnik ugyanis, hogy melyek azok a megjelenési felületek, amelyek több vevőt hoznak. Láthatod és analizálhatod a vásárlóid viselkedését.

Az adatokból látszik, hogy hány percet töltenek a weboldaladon a felhasználók, hányan vásárolnak. Meg tudod határozni azokat a szegmenseket a vállalkozásodban, ahol változtatásra van szükség. Ha látod a hiányosságokat, esélyt adsz magadnak a javításra. A fejlődés által több vevőt csábíthatsz magadhoz, ami több vásárlással is jár.

Maradj kapcsolatban a vásárlóiddal

A vevőidnek fontos, hogy mindig elérhető légy számukra. Ez a bizalmi kapcsolat alapozza meg a tartós vásárlói körödet. Ha minden alkalommal megköszönöd a vásárlást egy e-maillel, vagy elnézést kérsz, ha kellemetlenség támad, bizalmat keltesz.

Emellett jó, ha visszajelzést kérsz a vevőidtől a vásárlásuk menetéről, a webshopod működéséről. Ezáltal az ő szemszögükből is képet kapsz az üzletedről. Láthatod, mi az, amit jól csinálsz, és mi az, amin esetleg javítanod kell.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Így találd meg a tökéletes számlázó programot webáruházadhoz (x)
  Hölgyeknek szánt készítmények a nők kényelméért (x)
  Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai
  Saját webáruház vagy bérelt? Előnyök és Hátrányok
  Hibás árak a webshopban
  Hogyan zajlik egy fényképes tok tervezése és gyártása?
  Új bemutatótermet nyit az Alza.hu Budapesten
  A hazai webáruházak több mint kétharmadának nőtt a forgalma

További hírek ebben a kategóriában

Milka jégkrémeket von ki a forga...
Húskészítményeket hív vissza a f...
Kosárérték - a legszebb szám (x)
Fagylaltot hív vissza a Metro