Hírek
22638 hír az adatbázisban
Megfontolandó dolgok telefonszerviz előtt (x)
Marketinginfo.hu - 2021-06-24 09:16
Mobilmarketing

Napjainkra a mobiltelefonok életünk szerves részét képezik.

Használjuk munkához, a magánélet során, képeket, videókat készítünk, videóchatelünk, telefonálunk, üzeneteket küldünk, megnézzük a híreket, a közösségi média felületeit, e-maileket írunk, olvasunk és természetesen számtalan egyéb lehetőség van még.

Ha valami ennyire része lesz a mindennapi életnek, akkor arra nem árt vigyázni. Sajnos az óvatosság és a körültekintés nem mindig elegendő. Egy-egy apró baleset a legfelkészültebb tulajdonossal is megtörténhet.

A megfelelő szerviz kiválasztása

A szerviz kiválasztása több szempont alapján is történhet, a preferenciák nagyban függnek a javításra szoruló telefon gazdájától és magától a telefontól is. Alapvetően azt lehet mondani, hogy szeretjük, ha minden azonnal kész van, és ami még ennél is jobb, ha minden már tegnapra készen van. Természetesen ez a valóságban nehezen kivitelezhető, hiszen a munkához idő kell.

Szerencsére azért azoknak sem kell aggódnia, akiknek nagyon sürgős a szerviz, mert valamilyen okból kifolyólag nem tudnak napokat várni a javításra, hiszen lehet olyan üzleteket találni, ahol akár 1 órán belül el tudják készíteni a javítást. Érdemes odafigyelni a javításra adott garanciára is. A technikai eszközök tekintetében nem újdonság ez a szolgáltatás, viszont aki egy ideje már nem járt semmilyen szervizben, annak új lehet.

Amennyiben gyorsan szeretnéd megjavíttatni a telefonodat, akkor érdemes megnézned a Pesten és most már Budán is üzlettel rendelkező GSM Pont szolgáltatásait.

Miért adnak garanciát a javításra?

A garancia egyfajta biztosíték. Új eszközök esetében ez azt jelenti, hogy a gyártó vállalja a felelősséget az eszköz meghibásodásáért egy általa kitűzött időintervallumig. Ez ad egyfajta biztonságérzetet a vásárlónak és mutatja a termék minőségét. A javításra adott garancia is hasonlóképpen működik: a szerviz vállalja azért a felelősséget, ha az általa kijavított hiba egy bizonyos időintervallumon belül ismét előfordulna. Ebben az esetben nem a termék, hanem az elvégzett munka, a nyújtott szolgáltatás minőségét mutatja a garancia.

Javításra adott garanciánál a tulajdonosnak nem kell amiatt aggódnia, hogy ugyanazon hiba kijavításáért többször is a zsebébe kell nyúlnia.

Amit még érdemes lehet átgondolni

A javításhoz szükséges időn és a garancián kívül érdemes lehet még átgondolni a szerviz szakmai múltját is. Egy régóta, mondjuk akár 10 éve működő vállalkozás csapata már feltehetően rendelkezik akkora rutinnal, hogy minden problémát magabiztosan meg tudjon oldani. Ezzel szemben egy új vállalkozás kezdő munkatársainak lehet, több akadállyal kell szembenézniük ugyanazon probléma esetében. Nagyobb múlttal rendelkező szervizek esetében a raktárkészlet és a partnerhálózat is jellemzően nagyobb.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A magyar álláspiacot már az okostelefonok dominálják
  Kaputelefon videós megoldással
  Hagyd az unalmas tokokat!
  Okostelefonra költözhetnek az ügyfélszolgálatok
  Adathordozóink megsemmisítése (x)
  Végtagmentő applikáció segíti a megelőzést
  Az okostelefon nyomkodásával a minőségi időt vesszük el a gyerekektől
  Hogyan zajlik egy fényképes tok tervezése és gyártása?

További hírek ebben a kategóriában

A SHARE NOW Münchenben
Elindult a fővárosi közlekedési ...
Megjelent a Végtagmentő applikác...
Bolt az új neve a Taxify-nak