Hírek
22566 hír az adatbázisban
Neves ügynökségi partnerrel hosszabbít a Marketing Diamond Awards
Marketinginfo.hu - 2020-12-15 11:42
PR

Január 10-ig meghosszabbították a Magyar Marketing Szövetség Marketing Diamond Awards versenyének jelentkezési határidejét.

A neves, idén hatodik alkalommal elindított megmérettetés történetében először egy kommunikációs ügynökségi partnerrel, a Lounge Grouppal együttműködésben díjazzák a szereplőket, illetve a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitásokat. További újdonság, hogy a nyertesek a partner különdíjában és támogatásában is részesülnek.

Meghosszabbított határidővel és szakmai támogatóval várja a megbízói és marketingügynökségi oldal kisebb költségvetésű kommunikációs aktivitásaival pályázókat a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) "Marketing Diamond Awards - a Lounge Group közreműködésével" elnevezésű pályázata, január 10., vasárnap éjfélig. Az idén immár hatodszor kiírt verseny szlogenje jegyében - "Támogatjuk a szakmaiságot" - most először egy neves ügynökség állt partnerként a megmérettetés mellé. A Lounge Group a szakmai támogatáson felül különdíjat is felajánl a verseny nyerteseinek, illetve segíti az esemény kommunikációját.

"Óriási eredmény, hogy a piac egyik legnagyobb kommunikációs ügynökségcsoportja támogatja partnerként a versenyt. A pályázat elmúlt öt évének tapasztalata egyértelműen az, hogy mind több, kisebb büdzsével gazdálkodó cég vagy éppen kkv látja be, hogy az értékesítés kommunikációs támogatása nem váltható ki mással. Mindezt a jelenlegi helyzet is fokozottan aláhúzza. A díj egyedülálló lehetőséget biztosít a kisebb ügynökségek és ügyfeleik számára ahhoz, hogy bemutassák saját, illetve megismerjék mások jó gyakorlatait. Partnerünk révén pedig további komoly szakmai lehetőségek nyílnak meg a nyertesek előtt" - mondta Katona Norbert, a Magyar Marketing Szövetség operatív igazgatója.

"A legtöbb nagy ügynökség, így a Lounge Group is kisebb cégként, kisebb büdzséket kezelő ügyfelekkel indult. Jól ismerjük tehát, mekkora ereje van a kreativitásnak. Éppen ezért óriási öröm számunkra, hogy a verseny támogatóiként az ügynökségi, illetve ügyféloldal legjobbjai mellé állhatunk. Ma Magyarországon, a KSH adatai szerint több tízezer kis- és középvállalkozás működik, közülük sokan folyamatosan lenyűgöző kreatív ötletekkel és kampányaktivitásokkal rukkolnak elő. Egyre többen tudják, hogy - mint az élet sok más területén - a piaci versenyben sem elég jónak lenni, kiváló terméket gyártani, kimagasló szolgáltatást nyújtani, ezt meg kell mutatni a célcsoportoknak és a piacnak. A kreatív, innovatív megoldások pedig, mint a piaci fejlődést szolgáló eszközök ma még fontosabbak, mint korábban bármikor. Ebben kívánjuk segíteni az eredményesen szereplőket" - tette hozzá Hidvégi Krisztina, a névadó partner Lounge Group médiaigazgatója, a zsűri tagja.

A verseny mostani kiírásának a pandémiás helyzet ad külön aktualitást. Az idei év a nagy marketingügynökségeket is kihívások elé állította, a kisebb kommunikációs büdzséből gazdálkodó vállalkozásokat pedig különösen nehéz helyzetbe sodorta. A korábbiaktól eltérő kihívások megbízói és ügynökségi oldalon is felértékelik a kreatív megoldásokat az értékesítés támogatásában. Az MMSZ "Az Év Ügynökségét" és "Az Év Marketingaktív Vállalkozását" keresi a megmérettetésen, illetve "Az Év Marketing Nagykövete" különdíjat is odaítélik a legtöbb pályázatot benyújtó vállalkozásnak vagy ügynökségnek. Emellett minden, a szakmai zsűri által eredményesnek ítélt pályázó bekerül a Diamond List felsorolásba, valamint megkapja a Marketing Diamond elismerő védjegyét is.

A zsűri tagjai között olyan tapasztalt szakemberek szerepelnek, mint Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Bay Áron (Exact Match), Bognár Tamás (Porsche Hungaria, ©KODA), Damjanovich Nebojsa (Resend Agency), Gandera Balázs (INTREN), Hidvégi Krisztina (New Land Media), Hovanyecz Norbert (SuperShop), Jagodics Rita (Kereskedelmi Marketing Trendek), Kovács András Péter (Magyar Telekom), Knapcsek Katalin (KNK PR&Média), Lévai Richárd (Liftup), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), Ördög Ibolya (Hyundai), Papp Gábor (The Pitch), Papp-Váry Árpád (METU), Szilva Mónika (Nestlé Hungária), illetve Török Szabolcs (Magyar Posta Zrt.). A zsűri elnöke Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Megvannak a Marketing Diamond Awards 2018-as nyertesei
  Új márkanéven várja pályázóit a volt Marketinggyémántdíj

További hírek ebben a kategóriában

Mit érdemes tudni a FLAT termékc...
Mit és hogyan szállítanak a kont...
6 milliárd forintos beruházást h...
Borotvahab - a borotvaél habos o...