Hírek
22492 hír az adatbázisban
A Tommy Hilfiger Avery Bakert nevezte ki elnökévé és vezető márkatisztviselőjévé
MTI + Marketinginfo.hu - 2020-11-20 09:15
Karrier

A PVH Corp. tulajdonában lévő Tommy Hilfiger örömmel jelenti be, hogy 2020. november 17-i hatállyal Avery Bakert nevezte ki elnökévé és vezető márkatisztviselőjévé.

Baker globális szinten tartozik felelősséggel a márka termékeiért, a marketingtevékenységekért és a magas szintű vásárlói élmény biztosításáért az összes kategóriában, régióban és csatornán.

Mióta 1998-ban csatlakozott a Tommy Hilfigerhez, Baker számos pozíciót töltött be a vállalat globális szervezetében, ideértve a marketingigazgatói és vezető márkatisztviselői posztot. 2019 közepén Baker átmenetileg abbahagyta munkáját a vállalatnál, hogy több időt töltsön a családjával, de most visszatért, hogy kivehesse a részét a vállalat története következő fejezetének "megírásából", és tovább
támogathassa a márkát, amelyért már eddig is igen sokat tett. A vállalatnál töltött évei során Baker kulcsfontosságú szerepet játszott abban, hogy a TOMMY HILFIGER a világ egyik legnagyobb elismerésnek örvendő, prémiumkategóriás "lifestyle" márkájává vált,
és számos sikert mondhat magáénak az üzleti növekedést és a márkaérték-fejlesztést hatékonyan segítő márkaépítési stratégiák kialakítása és megvalósítása terén.

"Avery mélyrehatóan ismeri a TOMMY HILFIGER működését, hagyományait és vállalatfilozófiáját, mellyel teljes mértékben azonosul. Számos olyan hatékony kezdeményezés fűződik a nevéhez, melyek a fogyasztókkal való kapcsolataink erősítése révén sikeresen járultak hozzá márkánk fejlesztéséhez és üzleti tevékenységeink kiszélesítéséhez" - nyilatkozta Martijn Hagman, a Tommy Hilfiger
Global és a PVH Europe vezérigazgatója. "A jövőképünk megvalósítása érdekében kitűzött céljaink alapját az inspiráló, közkedvelt termékek fejlesztése és világklasszis marketingtevékenységek végzése iránti elkötelezettség képezi, melyek révén iránymutató, globális márkává szeretnénk válni. Nagy izgalommal várjuk, hogy Avery-t újra üdvözölhessük a Tommy Hilfiger családjában, és rábízhassuk az ezeken az alapokon megvalósuló márkafejlesztés irányítását és a márkában rejlő globális lehetőségek kibontakoztatását."

"Ezekben a nagy kihívásokat hozó időkben a márkáknak lehetősége nyílik arra, hogy felelős hozzáállással tevékenykedve pozitív változásokat hozzanak a fogyasztók életébe" - mondta Baker. "Úgy gondolom, hogy olyan vállalat lévén, mely nem pusztán az általa kifejlesztett, kiemelkedő termékeinek, hanem a társadalmi felelősségvállalás szellemében végzett tevékenységének köszönhetően is közkedvelt a fogyasztók körében, a Tommy Hilfiger rendkívül pozitív hatást gyakorolhat. Nagy öröm számomra, hogy csatlakozhatok ezen az úton Tommy-hoz, Martijnhoz és az európai, ázsiai és
csendes-óceáni térségben, valamint az amerikai kontinensen működő egységeink vezetői csapataihoz, és együttműködhetek velük az egyes régiók kínálta hosszú távú lehetőségek kibontakoztatásában, a vállalat átformálásában és a vállalati kultúra még teljesebb mértékben fogyasztóközpontúvá tételében annak érdekében, hogy a cég
minden téren megfelelhessen a 2020-as évek kihívásainak."

Bakert 2014-ben nevezte ki a cég vezető márkatisztviselővé, és e megbízatásának teljesítése során sikeresen fogta össze a kreatív és üzleti vezetőséget a popkultúra, a divat, a technológia és a szórakoztatás hatékony ötvözésére támaszkodva az új márkakép kialakítását célzó erőfeszítések során. Baker nevéhez fűződik több, jelentős átalakulást eredményező program is, ideértve a divatipar legnagyobb és legsikeresebb, TOMMYNOW elnevezésű, ún. "See Now, Buy Now" divatbemutatóját (azaz olyan termékek közvetlenül a szezonnyitás előtti bemutatása a kifutón, amik azonnal meg is
vásárolhatók), valamint a 90-es évek divatja által inspirált TOMMY JEANS címke felélesztését és a hagyományok kiaknázása révén a fiatal fogyasztók egyik kedvenc termékévé tételét. Vezető márkatisztviselői tevékenysége folyamán a befolyásos, közízlést formáló partnerekkel (ideértve Lewis Hamiltont, Zendayát, Gigi Hadidot, a KITH-t és a Vetements-t) létrejött együttműködési megállapodásoknak köszönhetően
jelentős mértékben nőtt a márkarelevancia és a cég a rajongók új generációjának kedvelt vállalatává vált.

A TOMMY HILFIGER a világ egyik vezető, nemzetközi ismertséggel és identitással rendelkező lifestyle márkája. A vállalat marketing területén tett kezdeményezései központi szerepet játszottak abban, hogy a márka globális ismertségének folyamatos növelése és egy lojális vásárlói kör kiépítését és megtartását célzó, ügyfélközpontú
stratégiák révén jelentős mértékben nőtt a TOMMY HILFIGER globális "lábnyoma". A kiemelkedő kollekcióknak, a sikeres kampányoknak, a kiválóan működő partnerségi kapcsolatoknak és a világszerte követett, nagy hatású ügyfélelkötelezési gyakorlatnak köszönhetően a márka minden eddiginél szélesebb körben vált ismertté.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Tommy Hilfiger Fashion Frontiers Challenge
  A Tommy Hilfiger lesz a Formula 1-es világbajnok új szponzora
  Hatalmas növekedés a Calvin Klein-nél

További hírek ebben a kategóriában

Távozik a Volánbusz elnök-vezéri...
Új HR-igazgató koordinálja az az...
Új marketingigazgató viszi továb...
Vezérigazgató az újHÁZ Centrum é...