Hírek
23591 hír az adatbázisban
A Hyundai megvásárolná a Boston Dynamics robotfejlesztőt
MTI + Marketinginfo.hu - 2020-11-09 09:06
Márkák

A japán SoftBank technológiai csoport tárgyalásokat folytat az amerikai Boston Dynamics robotfejlesztő vállalat eladásáról.

A japán SoftBank technológiai csoport tárgyalásokat folytat az amerikai Boston Dynamics robotfejlesztő vállalat eladásáról a dél-koreai Hyundai Motor Co. autógyártó konszernnel a Bloomberg üzleti hírügynökség belső vállalati forrásokra támaszkodó hétfői jelentése szerint.

A Bloomberg hírügynökség értesülése alapján a mintegy egymilliárd dollárra becsült tranzakció keretében a dél-korai Hyundai autógyár teljes ellenőrzést kapna a Boston Dynamics robottechnológia vállalat felett. A források szerint a tárgyalások folyamatban vannak és egyáltalán nem biztos, hogy sikerrel zárulnak.

A hírügynökség érdeklődésére a három vállalat egyike sem erősítette meg az értesülést. A Hyundai email üzenetben közölte, hogy "folyamatosan keresi a befektetési és együttműködési lehetőségeket". A Boston Dynamics pedig azt közölte, hogy "fejlesztési eredményei folyamatosan felkeltik potenciális befektetők és együttműködő partnerek érdeklődését".

A Boston Dynamics technológiai fejlesztő vállalatot a Massachusetts Institute of Technology műegyetem alapította a 90-es években és önállóan működött egészen 2013-ig, amikor felvásárolta a Google. A SoftBank tulajdonába pedig 2017-ben került át a cég. A Boston Dynamics magas innovációs tartalmú, de csekély kereskedelmi értékkel bíró fejlesztési eredményeket ért el működése során és jelenleg sem dolgozik nyereségesen. A Hyundai viszont magas használati értékkel rendelkező gyári összeszerelő robotokat állít elő.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Már minden hetvenedik dolgozóra jut egy ipari robot a hazai gyártóiparban
  A címvédő Michelisz hosszabbított a Hyundai-jal
  Nagy OOH újítás a Hyundaitól
  Autómárkák marketingstratégiái a válság után
  A Hyundai online kampányán dolgozott a Republic
  Városnéző buszokon kampányol a Hyundai
  Legjobb félévét zárta a Hyundai Európában
  Gyártósoron az új Tucson
  Harmadszor Superbrands díjazott a Hyundai

További hírek ebben a kategóriában

Ilyen egy népszerű óramárka (x)
A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...