Az alábbi ábra a heti indexet mutatja be az 1 havi mozgóátlaghoz képest; májustól a mai napig tartó egymást követő havi növekedés után a 4 hetes mozgóátlag 78% körüli szintre állt be. Érdekes, hogy az úgy nevezett "hat szabály" és a többi új szabály a mai napig nem volt hatással az általános mobilitásra.
Az Egyesült Királyság azon területei, ahol jelenleg a bezárási korlátozások vannak életben, szintén elérték a plafon értéket, ahol a mobilitás 72% körül mozog. Bury, Blackburn, Burnley és Oldham mind marginális növekedést tapasztaltak, azonban Wigan, Stockport és Rochdale mobilitásai jelentős csökkenést mutattak.
A mobilitási szint regionális szinten is állandó maradt, Észak-Angliában és Közép-Skóciában a leállások 0% -os változást eredményeztek az elmúlt 4 hét alatt. Ezáltal Wales, Midlands és Észak-Anglia stabil maradt a 80% -os mobilitás körül, míg a délnyugati rész és a határ mentén a mobilitás 90% alá esett.
Míg a mobilitás növekedése régiónként egyenletes, a Locomizer adatai szerint a "Polo menta" alakú mobilitási mintát mutatják be a nagyvárosok főutcáin; így a városközpontok jellemzően lassabban térnek vissza, miközben a belvároson kívüli főutcák újjáélednek, s a lakosság újból felfedezi a helyi környezetet munka, vásárlás és társasági élet céljából.
A Posterscope által megrendelt és a Dipsticks által végzett legutóbbi kutatásból tudjuk, hogy a helyi főutcán új tapasztalatot szereztek. 61% -uk egyetértett abban, hogy a karantén rádöbbentette őket a fontos dolgokra. A kutatás azt is megmutatta, hogy azokon a helyeken, ahol például bevásárolni jártak az emberek, ott jobban ismerik a kültéri reklámokat.
Érdekes, hogy a bevásárlóközpontok is újjáéledtek, augusztus 30-ig az iskolai vásárlók közönsége elérte a COVID előtti szint 94%-át. Míg a Shopping Center Footfall és a Google Mobility Data szerint szeptember elején a közönség 80%-ot ért el.
London továbbra is stabil, 65% -os mobilitási szinten van, az egyes londoni kerületekben csak kismértékű változások történtek a mobilitásban. A legnagyobb növekedés(0.25%-os) Enfieldben, Greenwichben és Redbridge-ben volt. A londoni mobilitás növekedésének legnagyobb része a külső londoni kerületből származik, az átlagos mobilitási szint ma 76% -ot tesz ki (London belterületéhez képest,ami 59%) mivel az irodai dolgozók továbbra is otthon dolgoznak, és kisebb a forgalom London belvárosában.
Az ONS szerint a héten folytatódik az a növekvő tendencia a dolgozó felnőttek arányában, akik legalább egy alkalommal utaznak munkába. 10 dolgozóból (64%) több mint 6 ment munkába (vagy kizárólag az otthoni munkavégzéssel kombinálva) az elmúlt hét napban, szemben a múlt heti 62% -kal, a fő változás azoktól származott, akik kizárólag munkába utaztak.
Az OOH szempontjából mostmár kéthetente elérhető csaknem 1,8 milliárd hatás a piacon a havi stabil növekedés után. Adataink szerint még több millió hatás tért vissza az OOH piacára más környezetekben is, nagyszerű lehetőséget kínálva a különböző közönségek elérésére az egész Egyesült Királyságban.
Forrás: Posterscope