A cikkben részletesebben is kifejtjük, hogy erre miért van feltétlenül szükség.
Rávilágítunk arra a tényre, hogy a professzionális együttműködés nem a tanácsadással, hanem a felmerülő igények részletes feltérképezésével veszi kezdetét ideális esetben.
Igényfelmérés nélkül nehéz volna komolyan venni bármilyen szolgáltatást
Az alcímben megfogalmazott tételmondat különösen igaznak bizonyulhat informatikával, illetve IT megoldásokkal kapcsolatos kérdések esetén. Iparágtól, profiltól és cégmérettől függetlenül csakis így biztosítható egy gazdasági társaság hatékony működése.
Az alkalmazott IT opciók és eszközök ugyanis ideális esetben eredményesen támogatják a vállalati működést, illetve döntéshozatalt. Ennek a teljesítéséhez viszont elengedhetetlen tűpontosan feltérképezni a megrendelő részéről jelentkező igényeket.
Egy korrekt informatikai szolgáltató nem teheti meg, hogy figyelmen kívül hagyja a partnerek igényeit
Manapság rövid ideig tud csak profitábilisan működni az az IT szolgáltató, aki az ügyfelek helyett az informatikai gyártók eladási célszámait és egyéb érdekeit tartja szem előtt. Merthogy senki sem szereti, ha az igényeit egész egyszerűen ignorálják.
Ennek megfelelően az együttműködési folyamat kezdéseként kivétel nélkül mindig
egy előzetes konzultáció beiktatására van szükség. Ezen egyeztetés keretei között az IT szolgáltató optimális esetben nem csinál mást, csak kérdez és szorgosan jegyzetel.
Ha jó kérdéseket tesz fel, a partner ezáltal részletesen beszámolhat a számára fontos IT problémákról, valamint az elérni kívánt célokról. Ezzel megnyílhat az ajtó, hogy az igények pontos ismeretében már a megoldást lehessen kutatni.
Hosszú távon csakis így érdemes együttműködéseket kialakítani azért, hogy végül minden érintett nyerjen a kooperáción.
Miként működik a közös munka, ha a Szerverháznál kérünk segítséget?
A Szerverháznál mintegy 15 évnyi tapasztalat áll rendelkezésre azokból az igényfeltáró beszélgetésekből, amiket a partnerekkel folytattak le. Ez mindenképp biztosít egy stabil alapot a gördülékeny együttműködéshez.
Hosszú távban gondolkodó szolgáltatóként egyértelműen úgy gondolkodnak, hogy a rendelkezésre álló infrastruktúrális feltételekből, eszközparkból, illetve humán erőforrásból kiindulva a lehető legjobb és leginkább költséghatékony megoldást legyenek képesek javasolni bármelyik ügyfélnek.
Ezáltal az üzletfélnél olyan informatikai rendszer kerülhet bevezetésre vagy fejlesztésre, ami egyértelműen az eredményes és hatékony munkavégzést hivatott támogatni.