Új marketingigazgató viszi tovább az eMAG és az Extreme Digital márkákat
Marketinginfo.hu - 2020-07-01 12:07
Karrier
Július elsejétől Szarka Szilvia lesz az egyesülő eMAG Magyarország és Extreme Digital cégek marketingvezetője.
Szarka Szilvia 13 évnyi tapasztalattal rendelkezik az e-commerce szektorban marketing területen, és az Extreme Digital és az eMAG Magyarország jelenleg is zajló fúziója nyomán került a csapatba. Ezt megelőzően 2012 óta dolgozott az Extreme Digitalnál, ahol hat éve vezeti a marketinges csapatot. Korábban disztribútori és ügynökségi oldalon is dolgozott a szakmában.
A hazai e-commerce piac két legmeghatározóbb szereplője június utolsó hetében kezdte meg az összeköltözést. A következő lépés egy teljesen integrált csapat létrehozása, amelynek tagjai tovább építik és támogatják a két márkát.
Az összeolvadást követően mind az eMAG, mind az Extreme Digital külön márkaként él tovább, sőt, az eMAG online kereskedőből nemrég hibrid modellre váltott első budapesti üzletének megnyitásával, amelyet idén még legalább két újabb bolt követ majd Budapesten, illetve Pécsett. Ennek jegyében már el is kezdődött az eMAG márka újrapozícionálása, amelynek első brandkampányát az ACG-vel, a márka új lead ügynökségével dolgozta ki a vállalat. Az egyesülő márkák PR és kommunikációs feladatait júniustól az Eurolex Consulting, az Extreme Digital korábbi ügynöksége látja el.
Kapcsolódó cikkek:
Az idei digitális fotós trendek az Extreme Digitalnál
Új HR-igazgató koordinálja az az eMAG és az Extreme Digital egyesült csapatát
Az eMAG megnyitotta első magyarországi üzletét
A Decathlon és a Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2019-ben
Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai
Egyre gyakoribb a bankkártya használat az eMAG oldalán
Az eMag adományoz
Hatalmas siker az eMAG Marketplace
Több mint hárommillióan vásároltak tavaly online
Növelte forgalmát az eMag
|