Hírek
23030 hír az adatbázisban
|
|
A magyarok többsége vásárolt divatterméket online a karantén alatt
MTI + Marketinginfo.hu - 2020-07-14 09:07
Kutatás
A kijárási korlátozás idején a magyarok 66 százaléka vásárolt ruházati, illetve divatterméket online - egyebek között ez derült ki egy kutatásból. A legkeresettebbek a pizsamák és hálóruhák voltak.
A Glami - MTI-nek küldött közleménye szerint - több mint 250 ismert divatwebáruház kínálatát egy online platformon összesítő keresőoldal. Az internetes adatfelvételen és értékesítési statisztikákon alapuló, a divatpiac helyzetét vizsgáló legfrissebb reprezentatív kutatásukban ötezer magyar felhasználó vett részt, május 1. és 4. között. A választ adók 26 százaléka új webáruházakat fedezett fel a járvány alatt és az online vásárlás megtapasztalt előnyeinek köszönhetően a jövőben többet tervez vásárolni az interneten. A karantén alatt a legkeresettebb divattermékek a pizsamák és hálóruhák voltak: a termékkör eladása 81 százalékkal nőtt, míg a papucsokból 71 százalékkal többet adtak el. A magyar vásárlók 7 százaléka azért rendelt, hogy ezzel is támogassa a helyi márkákat és vállalkozókat ezekben a nehéz időkben. A kutatásból az is kiderült: Magyarországon 10-ből 8 ember érdeklődik a fenntartható divat iránt, 60 százalékuk hajlandó lenne többet költeni egy fenntartható termékre. A válaszadók fele extra költséget is fizetne az újrahasznosított csomagolásért - közölték. A megkérdezettek fele nagyjából ugyanolyan értékben vásárolt divattermékeket az interneten, mint a koronavírus előtti hónapban, a választ adók 29 százaléka szüneteltette a vásárlást. A magyarok 19 százaléka pedig többet rendelt online, mint a korlátozásokat megelőzően.
Kapcsolódó cikkek:
A kifli.hu online élelmiszerkereskedő bevétele nőtt tavaly óta
Csődvédelmet kért a Peek & Cloppenburg divatáruházlánc
Adaptív divatkollekció Zalandótól
2022-es plus size divattrendek (x)
Jól láthatósági nadrágok a kényelmes és biztonságos munkavégzéshez (x)
Új outlet márka a piacon, érkezett a Fifty
A divat és a logisztika között sok a párhuzam
A Michael Kors Holdings Limited neve Capri Holdings Limitedre változik
Különleges designer kávékapszulaékszer-kollekció
A „Normcore – akadálymentes divat” az Allee-ban
Megérkezett a Springfield nyári divatkampánya
Merész kampány az Arena Mall-tól
A Szentkirályi együttműködése a hazai divatiparral
|
|
|

|
|
|
|