Hírek
22398 hír az adatbázisban
A Prologis a legkiválóbb európai ingatlanfejlesztő márka
Marketinginfo.hu - 2020-06-09 09:36
Márkák

Az alapokra fordított figyelem meghozta gyümölcsét: a Prologis elnyerte a legkiválóbb európai ingatlanfejlesztő márka díját.

A közelmúltban az ingatlanpiaci közösség ismételten visszaigazolta a Prologis fejlesztéseinek kiváló minőségét és a környezetvédelmi, társadalmi felelősségvállalási és vállalatirányítási (ESG) megoldásokat szem előtt tartó, ügyfélközpontú tevékenységét. Május 28-án a németországi székhelyű European Real Estate Brand (REB) Institute az "Európa legjelentősebb logisztikai ingatlanmárkája (2020)" címmel ismerte el a Prologis működését. Az REB továbbá több mint 1000 ingatlanpiaci márka közül idén két régióban (a Benelux-államokban és Kelet-Közép-Európában) is a Prologist nevezte meg a legerősebb logisztikai ingatlanpiaci márkaként. "A Prologis régiós arculatának kialakításánál azokra a területekre fókuszálunk, amelyek meghatároznak minket és megkülönböztetnek másoktól. E stratégia részeként egy következetesen megvalósított üzenetre összpontosítunk, amely érzelmeken és alapvető értékeken nyugszik. Ez teszi a Prologis márkanevét hitelessé és egyben felismerhetővé. Örömmel tölt el bennünket, hogy regionális partnereink értik ezt, és a Prologist a tisztességgel és a megbízhatósággal azonosítják. Mindez valódi motivációt jelent a számunkra, hogy egy erős és kiemelkedő márkát építsünk a piacon" - mondta Marta Tęsiorowska, a Prologis európai marketing és kommunikációs alelnöke.

"Bebizonyosodott, hogy két éve, a 2018-as jelölésünket követően jó irányba indultunk el. Ez az elismerés is jelzi, hogy belső és külső ügyfeleink magas szintű kiszolgálása mennyire fontos ahhoz, hogy vezető márkaként pozicionáljuk magunkat. A partnereinkkel és munkatársainkkal kialakított, párbeszéden és kölcsönös megértésen alapuló szoros kapcsolatok képezik a Prologis márkastratégiájának legfontosabb elemét. Rendkívül fontos, hogy ne tévesszük szem elől ezeket az alapokat, mivel csak így tudunk olyan fenntartható, innovatív és adatvezérelt megoldásokat biztosítani ügyfeleinknek, amelyek hozzáadott értékkel segítik üzleti tevékenységüket" - mondta Ben Bannatyne, a Prologis Europe elnöke.

Az ingatlanmárkák értékére vonatkozó kutatás a legszélesebb körű empirikus felmérés az európai ingatlanpiacon. Ennek alapján állítják össze az ingatlanfejlesztők, befektetők, közvetítők és integrált ingatlanüzemeltetők Top 100-as európai indexét. Az évente elvégzett felmérés figyelemmel kíséri a fő teljesítménymutatók alakulását, hogy meghatározza a legfontosabb európai ingatlanpiaci vállalkozások piaci pozícióját.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Prologis: focival a fenntarthatóságért
  B2B kampány a ProLogis-tól
  Lekkerland: új raktárba költözött
  Lekkerland: költözéssel növeli raktárkapacitását

További hírek ebben a kategóriában

a Terjeszkedik az AutoWallis
2020-06-22 11:27
A Denso árbevétel csökkenésre sz...
A P&G 2021-ben Romániában új mos...
A Cyberg részesedésszerzést terv...
Részlegesen újraindította a gyár...