Hírek
23579 hír az adatbázisban
Kampánnyal hívják fel a figyelmet a véradás fontosságára
MTI + Marketinginfo.hu - 2020-06-15 09:08
CSR

Közös kampányt indít az Országos Vérellátó Szolgálat (OVSZ) és a Magyar Vöröskereszt azért, hogy minél többen adjanak vért a nyáron.

A két szervezet az MTI-hez is eljuttatott közös közleményében azt írta, hogy a koronavírus-járvány miatt csökkent a véradások száma, nyáron pedig mindig kevesebben adnak vért, ezért duplán szükség van az emberek "önzetlen adományára" a vérkészlet folyamatos feltöltéséhez, a betegek ellátásához.

A "Mondj IGEN-t az ÉLET-re! Adj vért!" című kampány ideje alatt a véradók között három kétéjszakás wellness pihenést, és három tízezer forint értékű ajándékutalványt sorsolnak ki. A kampányhoz csatlakozott Kiss Gergely, Krizsán Szabolcs, Rédli András és Horváth Gábor sportoló is - tudatták.

A közlemény szerint az OVSZ és a Magyar Vöröskereszt az aktuális szakmai előírások figyelembe vételével igyekszik minél több véradóeseményt biztosítani ahhoz, hogy az egyenletes és a folyamatos vérellátással hozzájárulhassanak az egészségügy zavartalan működéséhez és a betegek gyógyulásához - olvasható a közleményben.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az „Egy csomag szeretet” nevű gyűjtés
  Humanitárius település címre írt ki pályázatot a Magyar Vöröskereszt
  16 millió forint értékben jutottak digitális eszközhöz a rászorulók
  A Magyar Vöröskereszt adománygyűjtése az Auchan áruházakban
  Elkezdődött a Magyar Vöröskereszt országos adománygyűjtése

További hírek ebben a kategóriában

Több mint 35 millió forintot ado...
Az idei Adni Öröm! karácsonyi ad...
Év végi díjeső és tudatos felelő...
24 millió forintnyi adomány a LI...