Hírek
22492 hír az adatbázisban
Határon átívelő online sütőakadémia a Ramatól
Marketinginfo.hu - 2020-05-11 10:36
Digitális

A finom sütik tovább hódítanak a YouTube-on a vírus idején is. Karantén ide vagy oda, sütni otthon, egyedül vagy a családdal továbbra is jó program.

A Café Communications csapata együttműködve az Intren, a Tintahal Design és a Dentsu Aegis Network ügynökségekkel és megbízójukkal, az Upfield Hungary-vel életre hívta a Rama Academyt, az itthon piacvezető sütőmargarin új sütőműsorát.

A Rama több országot érintő tartalomstratégiájának megvalósításához kapcsolódik az új online tartalomsorozat, a Rama Academy, amely a márka egész éven átívelő kreatív platformja. Ahogy a koncepciót, úgy a teljes stratégiát is adaptálják Csehországra is az alkotók, az ottani Hera márkára Hera Academy néven.

A kampány első felvonása már útjára is indult és hetente új részekkel jelentkezik: a karantén-helyzetre reflektálva fakanalat ragadó influencerek osztják meg bevált receptjeiket a közönséggel a Nagyon Süti YouTube csatornán.

Maga az ötletet még korábban került elfogadásra, majd az indulás kapcsán közbeszólt a vírushelyzet, így az első részek kivitelezését újra kellett gondolni. Így készült el a kampány "home edition" verziója.

Kampánycél:

Szórakoztatás helyett inkább az edukációra és a segítségnyújtásra került át a hangsúly. A videókban fontos szempont a praktikusság: a szereplők olyan eszközökkel és olyan alapanyagokkal sütnek, amelyek a legtöbb háztartásban megtalálhatóak, hogy a nézők akár a bevásárlást elkerülve próbálhassák ki a recepteket.

A kampány járvány utáni részei az edukációra erősítenek majd rá, illetve a folytatásban ismét nagyobb teret kap a szórakoztatás is. A szereplők tervezetten maradnak, de már stábbal kiegészülve a Tintahal Design konyhastúdiójában készülnek majd a vírushelyzet utáni epizódok.

Koncepció:

A sütőakadémia, vagyis Rama Academy alapgondolata rendkívül egyszerű: a Rama - mint az otthoni sütés szakértője - megmutatja, hogy a sütés nem valami bonyolult elfoglaltság, amihez annyi élettapasztalattal a hátunk mögött állhatunk csak neki, amennyivel a nagymamánk rendelkezik, hanem egy mindenki számára elérhető, örömet és sikerélményt adó elfoglaltság. Ehhez olyan márkanagyköveteket hívtunk segítségül, akikre érdemes hallgatni a sütés témában, de azért nem annyira profik, hogy bárkit elrettentsenek attól, hogy neki merjen állni a recepteknek. Így a fiatalabb korosztályok is ráérezhetnek az otthoni sütés örömére.

A kampány fő üzenete:

Történjen bármi, az otthoni sütés olyan tevékenység, ami mindannyiunknak örömet okoz.

Érdekesség, behind the scenes:

Mivel már maga a forgatás is az önkéntes karantén időszakára esett, így a szereplők maguk vették fel a kisfilmeket, stúdió helyett saját konyhájukat használva a forgatás helyszínéül.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mire kell figyelni beépíthető sütők és főzőlapok vásárlásakor? (x)
  A Rama Süti Challenge branded content videó-sorozat
  A Rama új filmje a gyerekkori álmokért
  Rama megbízás a DeepInsightnak
  Adomány a Sütibankból
  Rama: új brandsite-tal
  Promóciós weboldal készült a Rama ünnepi nyereményjátékához

További hírek ebben a kategóriában

Alapos igényfelmérés nélkül képt...
Ahol a kultúra és a rádiózás tal...
Egyes amerikai kórházakban robot...
GDPR: kevés a felkészült szervez...