Dísznövényeket népszerűsítő kezdeményezés indult
MTI + Marketinginfo.hu - 2020-05-11 09:56
PR
Az AMC az Agrárminisztériummal és a Magyar Díszkertészek Szakmaközi Szervezetével összefogva elindította a kertészkedés népszerűsítését, valamint a kertészeti termékek vásárlásának ösztönzését célzó felhívását.
Az AMC közleménye szerint a járványügyi helyzet különösen nehéz helyzetbe hozta a díszkertész ágazatot is, amely több mint 100 ezer ember megélhetését biztosítja. Az ágazat nagyságrendileg 470 milliárd forint bevételre számított az idén, de a járványügyi helyzet miatt a dísznövénytermesztéssel foglalkozó kertészetek, kereskedelmi árudák és zöldfelületi szolgáltatást végzők 60-70 százalékos bevételkiesést prognosztizálnak. A kampány célja, hogy ösztönözze a vásárlókat a dísznövények, faiskolai áruk, egynyári és balkonnövények, évelő növények vásárlására. Másik fontos üzenete a kampánynak, hogy a dísznövények megvásárlásával nemcsak az ágazaton lehet segíteni, hanem sokat tehetünk magunk és családunk egészségéért is - hangsúlyozta közleményében az AMC. A kampány fő üzeneteivel és hirdetéseivel országos rádiócsatornákon, online portálokon és a közösségi médiában találkozhatnak a fogyasztók.
Kapcsolódó cikkek:
Az ültető hasznossága a kertben (x)
Speciális fúvókák az öntözőrendszerek szolgálatában (x)
Legyél te a szomszéd, akinél a fű zöldebb! (x)
Kerti tárolók: praktikum és rend minden méretben (x)
Kertészkedjen együtt a család! (x)
A halfogyasztást népszerűsítik a fesztiválon
A hazai dinnye fogyasztását népszerűsítő kampány indult
Tejfogyasztást népszerűsítő kampány indult
Sikeres a dinnye promóciós program
A hazai dinnyét népszerűsítő program indul
Kampány indul a magyar sertéshús népszerűsítésére
600 millió forint bormarketingre
Fröccsnépszerűsítő kampány indult
|