Hírek
22945 hír az adatbázisban
A BMW szponzorként és szakmai támogatóként lép be az e-sport világába
Marketinginfo.hu - 2020-04-17 11:18
CSR

A bajor prémiumgyártó az öt legnagyobb virtuális csapattal kötött iránymutató együttműködést.

A BMW elkötelezett partnerként támogatja a számítógépes játékok, online platformok és verseny-szimulátorok osztatlan térnyerését, amely a technológia fejlődésével párhuzamosan, kiváltképp a most felnövő generáció körében ugrásszerű növekedésnek indult. A bajor prémiumgyártó első ízben 2017-ben, a League of Legends Párizsban megrendezett európai döntőjének hivatalos partnereként vonta magára a virtuális sport iránt rajongó emberek figyelmét, majd a verseny-szimulátorok köré szervezett SIM Racing 2019-es szezonjának BMW Weltben megrendezett BMW SIM LIVE premierjével meg is szilárdította a helyét az e-sport világában. A BMW most az öt legbefolyásosabb és legsikeresebb virtuális csapat szakmai támogatásával fokozza tovább jelenlétét a műfajban.

Az e-sport elképesztő ütemű fejlődésen ment keresztül az utóbbi években, a világ minden országából egyre több játékos mérkőzik meg egymással az online térben.

"Az e-sport mára meghatározó iparággá fejlődött fel. Belépésünkkel olyan hosszú távon fenntartható, globális partnerré kívánunk válni, amely szakmai támogatásáról biztosítja a csapatokat és a műfaj egészét, a napjainkra jellemző bizonytalanság alatt és után egyaránt" - fogalmazott Jens Thiemer, a BMW márkamenedzsmenti részlegének vezetője. "A világ legjobb csapataival fogunk össze, hogy járműtervezési és innovációs szaktudásunkat kiaknázva hosszú távon segítsünk formálni az iparág jövőjét. Elköteleződésünk egy újabb fontos mérföldkő a márka történetében: az e-sport kivételesen hatékonyan egészítheti ki marketingtevékenységeinket, sőt mi több, minden résztvevő számára érzelmekben gazdag gyártóvá válhatunk" - tette hozzá.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Magas színvonalú egészségügyi ellátás a BMW-nél
  A BMW Group Magyarország új éves értékesítési rekordot ért el
  A BMW 2022-ben is megőrizte vezető pozícióját
  Anyák napi köszöntés a BMW Group Magyarországgal
  Jelentett a BMW Group
  Értékesítési rekordot könyvelhetett el a BMW Group
  Júliusban tovább emelkedtek a BMW Group értékesítési mutatói
  Megvannak a K&H Hearthstone és a K&H League of Legends győztesei
  A Vodafone és az ESL nemzetközi e-sport partnerséget kötött
  Megalakult a Budapesti Honvéd e-sport akadémiája
  Megnyílt Magyarország első Gaming háza

További hírek ebben a kategóriában

42 millió forint sorsa múlik a T...
A BKK az ukranokért
Térítésmentesen látja el az Álla...
Több mint 11 ezer ajándékcsomag ...