Ha a világot egy szebb hellyé varázsolhatnád, megtennéd? - a közelgő nemzetközi nőnap alkalmából a svéd FOREO teszi fel hölgyek millióinak a kérdést. Ha a válasz igen, akkor az idén 7 éves beauty-tech márka egy szívhez szóló kampány keretében lehetőséget ad ezt megtenni.
"A FOREO-nál született mesélők vagyunk. Küldetésünk vásárlóink életét gazdagítani azáltal, hogy boldogabbá és fiatalabbá varázsoljuk őket. Az ő történeteik inspirálnak minket. A
PayItForwardWithFOREO kampányban a nők által elmondott sok-sok történet a boldogságról, jó tanácsokról, inspirációról, kitartásról mind újra elevenedik! Tiszta szívből hiszünk abban, hogy közösen szebbé tehetjük ezt a világot és mindez egy egyszerű tettel, egy köszönettel kezdődik." - mondta a kampányról Vladimir Cuturilo, a FOREO kelet-európai igazgatója.
A PayItForwardWithFOREO kampány lehetőséget nyújt a nőknek, hogy megköszönjék azt a bölcsességet, inspirációt, támogatást, amely generációról generációra, nőkről-nőkre száll - s amely formálja a szépségüket.
A FOREO nőnapi kampányához egyszerűen csatlakozhatnak a hölgyek: nincs más feladat, mint megjelölni egy olyan hölgyet, aki hihetetlen hatással van az életükre és egy rövid történetben meséli róla. A FOREO pedig gondoskodni fog a kiválasztott hölgy ajándékáról: az inspiráló jelölt egy LUNA mini 2 arctisztító készüléket kap ajándékba (39 900 Ft értékben), köszönetképpen azért, hogy a világot még gyönyörűbb hellyé varázsolja életével.
"A FOREO 7 éve indult útjára, de ez nem azt jelenti, hogy a története is ekkor kezdődött. Minden terméke mögött egy különleges sztorit találunk. Az első LUNA például egy elrontott házassági évfordulós ajándék miatt született, az ISSA fogkefék pedig abból a gyanúból, hogy a márka alapítójának gyerekei nem mosnak eléggé alaposan fogat. Minden FOREO termék tehát, amelyet nap, mint nap emberek milliói használnak, hosszú évek tudásának és átörökítésének az eredménye. Ugyanúgy, mint amit a nők adnak át nő társaiknak, generációról generációra." - tette hozzá Vladimir Cuturilo.
A kampány 2020. március 1. és 2020. március 8. között fut a részt vevő országokban.*
*A kampányban résztvevő országok:
Nagy-Britannia, Németország, Románia, Magyarország, Csehország, Lengyelország, Franciaország, Olaszország, Svédország, Dánia, Norvégia és Finnország