Hírek
22365 hír az adatbázisban
Közös terméket dobott piacra az Olcsóbbat.hu és az Intren
Marketinginfo.hu - 2020-02-05 12:35
Kereskedelem

A Google Shopping alapvetően átrendezi idén a hazai e-kereskedelmet.

A Google képes hirdetési megoldása, a Google Shopping csak tavaly nyáron jelent meg Magyarországon, de máris alapvetően formálja át a hazai e-kereskedelmi piacot: a Google-ról érkező, a hirdetett termékekre való kattintásoknak már csupán a fele érkezik szöveges hirdetésből, az év végére pedig a Google Shopping részaránya várhatóan a 70 százalékot is meghaladja majd. Az a webshop tehát, amelyik nem veszi időben igénybe ezt az új szolgáltatást, teljesen versenyképtelenné válik.

"A 2019-es nagyon erős év végi szezonban (Black Friday és karácsony) a Google Shopping még nem okozott jelentős átrendeződést a webshopok piacán, az idei évben azonban erre már nagyon komoly esélyt látunk" - magyarázza Dévavári Dezső, az Olcsóbbat.hu vezetője.

A későn ébredőknek nem csupán azzal kell szembesülniük, hogy a forgalmuk folyamatosan elmarad az elvárttól, hanem azzal is, hogy az időközben egyre több becsatlakozó miatt később már egy, a mostaninál sokkal élesebb Shopping-hirdetési árversenybe kell majd belecsöppenniük. Ezért minden webáruháznak célszerű mielőbb elkezdeni a Shopping-hirdetések futtatását, így szerezve kellő tapasztalatot a szolgáltatáshoz kapcsolódóan.

Segítenek az összehasonlító oldalak

A Google Shoppingban a webáruházaknak nem csupán közvetlenül, hanem összehasonlító oldalakon (Google CSS partnereken) keresztül is lehetősége nyílik hirdetni, ez utóbbi esetében a Google jelentős hirdetési árkedvezményt is biztosít.

Az Olcsobbat.hu árösszehasonlító oldal Magyarországon elsőként vált a Google CSS partnerévé, és jelenleg már több mint 500 partnerének hirdetése zajlik a közreműködésével. Nagy dobással indult az idei év is, ugyanis az Olcsóbbat.hu azon partnerei számára, akik nem rendelkeznek online ügynökséggel, közös, forradalmi terméket dolgozott ki az Intren digitális marketingügynökséggel együtt. A mai napon megkötött szerződésnek köszönhetően az Olcsóbbat.hu az Intrennel közösen immár kampánymenedzsment szolgáltatást is biztosít, mely segítségével a webshopok olcsóbban és jóval hatékonyabban tudnak a jövőben Shopping kampányokat futtatni.

Hová fejlődhet tovább a Google Shopping?

"A Google Shopping formátuma véleményünk szerint mára nagyjából kiforrottá vált, mind elérhetőségben, mind a keresési algoritmust tekintve. Néhány kiegészítő szolgáltatás (például az akciós árak vagy az értékelések) itthon még nem elérhetők, de bevezetésük a későbbiekben sem fog jelentős változással járni." - teszi hozzá az Olcsobbat.hu szakértője.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az INTREN és az iData az év marketing díjasa
  A webáruházak felében nem lehet online fizetni
  Az Intrennel kampányol a Bátor Tábor
  Már mobilon is használható az Olcsóbbat.hu
  Új web- marketingeszközzel erősít az Olcsóbbat.hu
  Nem tartanak a multiktól a webáruházak
  Megbízhatók a magyar webáruházak
  Tesztelte webáruházait az Olcsóbbat.hu

További hírek ebben a kategóriában

Jelentősen csökken a használtaut...
300 álláshelyet hoz létre a Jysk
Többet és többször rendelnek a v...
Létszám limitet vezet be áruháza...