Hírek
23030 hír az adatbázisban
Elindult a Solinfo webshopja
Marketinginfo.hu - 2020-02-11 09:16
Kereskedelem

A Solinfo szakértői által gondosan válogatott lakáskiegészítők már online is elérhetők.

"Abban hiszünk, hogy a minket körülvevő tárgyak hatnak ránk. Elképesztő sok mindent fedeztünk fel az utóbbi időben. A design egyszerűen örökké lázba hoz minket."
Orbán Zoltán és Szetei Krisztián, a Solinfo Group tulajdonosai

A design szerelmeseinek nem kell bemutatni a Solinfot. 30 évvel ezelőtt indult vállalkozás mára 'A designközpont' Budapesten. A Solinfo az utóbbi években megkerülhetetlen kiindulópontja lett a beszerzésnek a téma iránt érdeklődő vásárlók, a belsőépítészek, lakberendezők körében, ugyanis közel 400 high-end márkát képvisel Magyarországon. Kínálatukban a professzionális világítástechnikai berendezések mellett pedig régóta már a bútorok és a lakáskiegészítők is megtalálhatók. A Solinfo a világ vezető design márkáival karöltve olyan választékot vonultat fel, amely nemzetközi szinten is egyedülálló. Főhadiszállásuk a Wesselényi utcában található, ahol a Molteni Flagship Store, a Vitra Concept Store és a Solinfo Shop kínálatában olyan nagynevű márkák találhatók, mint a Tom Dixon, a Native Union, a Broste Copenhagen, a Hübsch, a Klippan, a Design Letters, a HAY, az Ibride vagy akár az Eldvarm.

Néhány kattintásra vagy a legszebb design daraboktól

A Solinfo munkatársai olyan elképesztő termékismerettel rendelkeznek, mellyel kevesen a hazai szakemberek közül. Folyamatosan járják a világ összes lakberendezési kiállítását évek óta, ismerik a trendeket, átlátják a lakberendezésben zajló folyamatokat, sok gyártó tervezőivel személyes, jó kapcsolatot ápolnak.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A kifli.hu online élelmiszerkereskedő bevétele nőtt tavaly óta
  Különleges designer kávékapszulaékszer-kollekció

További hírek ebben a kategóriában

Az ALDI nemzetközi beszállítója ...
A világ 30 legjobb munkaadója kö...
Emelte a béreket az Aldi
Veszélyesen sokat költenek a fia...