Értékesítési rekordot könyvelhetett el a BMW Group
Marketinginfo.hu - 2020-01-30 10:12 Kereskedelem
Folytatódott az utóbbi évek tendenciája, a BMW Group Magyarország 2019-ben is növelni tudta minden márkája éves értékesítési eredményét.
A bajor prémiumgyártó 18 százalékkal több BMW és 59 százalékkal több MINI modellt értékesített tavaly, mint 2018-ban. A BMW Motorrad értékesítése 20%-kal bővült.
A BMW Group-hoz hasonlóan a bajor prémiumgyártó hazai képviselete is éves értékesítési rekordot jelentett be: míg a BMW Group globális értékesítése 1,2%-kal, addig a BMW Group Magyarország hazai értékesítése 21%-kal nőtt 2018-hoz képest. A BMW Group fennállása legjobb teljesítményét elérve tavaly 2 520 307 modellt értékesített és a hazai képviselet is rekordévről számolhatott be: 2019-ben 3 714 db BMW és 424 db MINI modellt vásároltak hazánkban. A globálisan szintén rekordévet záró BMW Motorrad - 5,8%-os növekedéssel 175 162 értékesített modell - Magyarországon is remekelt: a 20%-os növekedés 534 eladott motort eredményezett. Tavaly mind a BMW, mind a MINI márka a prémium szegmens növekedési ütemét jelentősen meghaladva tudott bővülni, így új rekordot könyvelhettek el. A BMW 18%-kal, míg a MINI kimagaslóan erős mértékben, 59%-kal gyarapodott.