Hírek
22457 hír az adatbázisban
Új kommunikációs vezető a Magyar Suzuki Zrt-nél
Marketinginfo.hu - 2019-12-03 09:31
Karrier

2019 év végétől Bonnár-Csonka Zsuzsanna tölti be a Magyar Suzuki Zrt. kommunikációs vezetői posztját.

A szakember felel a jövőben a cég teljes vállalati kommunikációjáért - beleértve a vállalati márkaépítést és a hírnévmenedzsmentet, a sajtókapcsolatok kezelését, a szóvivői és nyilatkozati feladatokat, továbbá a vállalati kommunikációs kampányok és CSR aktivitások szervezését - Dr. Urbán László vezérigazgató-helyettes közvetlen irányítása alatt.

A 12 éves ügynökségi és megbízói tapasztalatokkal egyaránt rendelkező új vezető feladata az esztergomi gyártóegység vállalati kommunikációs tevékenységének teljes körű irányítása, ezáltal pedig a Magyar Suzuki üzleti céljainak eredményes támogatása.

"Izgalmas szakmai kihívásként tekintek a feladatra. Az emberek ismerik és szeretik a Suzuki autómárkát. Szeretném elérni, hogy a Magyar Suzuki, mint gyártóvállalat is kamatoztatni tudja ezt a pozitív megítélést, hiszen a vállalat és az általa gyártott termékek értékei közösek. Célom, hogy a gyártóvállalat kommunikációját új szintre emeljük, jobban megismertessük a vállalatot az összes érintettel, és ezáltal hatékonyan támogassuk a Magyar Suzuki jövőbeli sikereit!" - mondta Bonnár-Csonka Zsuzsanna.

A szakember Sólyom László köztársasági elnök sajtósaként kezdte karrierjét, majd három évvel később vállalati PR-re váltott: először ügynökségi oldalon, a Graylingnél, majd a HG Mediánál. 2012-től közel öt éven át a régió egyik kiemelkedő rendezvénye, a TEDxDanubia szervezői csapatát erősítette. Ezzel párhuzamosan a Coca-Cola HBC Magyarországnál helyezkedett el, ahol a vállalat külső, majd belső kommunikációjáért felelt. Csaknem hatéves ottléte alatt számos projektet vezetett, többek között a Coca-Cola Ambassador vállalati nagyköveti, valamint az egykori egyik legnagyobb hazai vállalati szabadidősport programot, a Coca-Cola Testébresztőt. Részt vett a fiatalok munkanélküliségének visszaszorítását és elhelyezkedését támogató #énjövőm program elindításában is. Bonnár-Csonka Zsuzsanna a Budapesti Gazdasági Egyetemen szerzett közgazdász diplomát, majd a Soproni Egyetemen (korábban Nyugat-magyarországi Egyetem) végzett mesterképzést marketing és pénzügy szakirányon. Magyarországi tanulmányai mellett külföldön is kamatoztatta tudását: Hollandiában üzleti tanulmányok szakon diplomázott, valamint Németországban és Dániában is tanult. Angolul, németül és spanyolul folyékonyan beszél.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Bérfejlesztés a Magyar Suzuki-nél
  A Suzuki magabiztosan uralta a 2018-as évet
  Újrahasznosít a Suzuki
  Suzuki -Toyota együttműködés
  Jelentett a Suzuki
  Pécsen duplázott a Suzuki
  A Toyota és a Suzuki az indiai piacon
  A Magyar Suzuki 5,3 milliárd forintot fordít k+f-re

További hírek ebben a kategóriában

Új marketingigazgató viszi továb...
Vezérigazgató az újHÁZ Centrum é...
A General Electric rohamos munka...
Megszületett az idei bérmegállap...