Hírek
22112 hír az adatbázisban
Idén újra BrandFestival Youth est a fiataloknak!
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2019-11-07 09:02
CSR

Ismét megrendezésre kerül a BrandFestival konferencia első estéjén a fiatalabb korosztálynak szervezett BrandFestival Youth.

A tavalyi teltházas black mirror jóslat koncepciója után idén is olyan fontos társadalmi témát feszeget, ami a jövő generáció hangján szól, hitelesen. Számos konferencia témája a klímaváltozás, az elénk táruló sötét jövő, az idei BrandFestival Youth azonban feltárja a konkrét megoldásokat, félelem helyett reményt indukálva. November 20-án 19:00-kor a Budapest Music Centerben szakértő előadók különböző szemszögekből vizsgálva keresik a megoldást a kialakult klímaparára, a ti:me Agency szervezésében.

Fiataloknak - influencerek helyett hiteles véleményvezérek és szakértők

A vendégek között ott lesz Puskás Péter és Hajós András előadóművész is, mindketten élharcosok a környezetvédelem témájában, és hangot is adnak elköteleződésüknek. Mellettük helyet kapnak a szakértők is: Garamszegi László Zsolt az Ökológiai és Botanikai Intézet vezetője és Molnos Zselyke az Ökopszichológiai Intézet vezetője. Külföldi vendégként a Zeitgeist Budapest meghívottja Nigma Nuru Sherpa 22-szeres Everest csúcsmászó arról fog beszélni, hogyan adhat például a buddhizmus kulcsot a kezünkbe, amely talán kiút lehet a klímakatasztrófa sötét jövőképéből. Ürge Dóra a hazai FridaysForFuture mozgalom egyik vezéralakja, Ürge-Vorsatz Diána klímakutató lánya, meséli el miért nem elégedett meg azzal, hogy környezettudatos családjának köszönhetően tiszta lelkiismerettel éli a mindennapjait, miért érezte úgy, hogy ki kell állnia egy mozgalom élére. Művészeti oldalról a Margó Irodalmi Fesztivál az Umami - Apokalipszis, most? kötettel lesz jelen, melynek szerkesztője, Simon Márton slammelni fog a színpadon a témába vágóan. Vállalati vezetőként megszólal Pantl Péter a Hell Energy nemzetközi marketing- és kommunikációs igazgatója, aki a nagyvállalatok szemszögéből közelíti meg a témát, míg Alberti Petra a Joy főszerkesztője médiaoldalról hoz megoldásokat.

Nem paráztatás, hanem megoldáskeresés

A konferencia üzenete, hogy ha az utolsó előtti pillanatokban is vagyunk, tehetünk azon túl, hogy csak beszélünk és pánikolunk a klímaválságtól. A BrandFestival Youth célja, hogy több oldalról járja körbe a problémát, teljes képet adjon, megoldásokat nyújtson és beszélgetést kezdeményezzen a fiatalabb generációval!

Mátyás Kitti a ti:me Agency Client Service Directora, a BrandFestival Youth egyik alapítója szerint kulcsfontosságú inspirálni a közegünket, a fiatalokat és a kritikus gondolkodást kezdeményezni, mindezt megoldásorientáltan: "A legfontosabb, hogy ne nézzük hülyének a fiatalokat, okos, gondolkodó, értelmes egyénekként kezeljük őket, egyenrangú félként. Az utánpótlásnevelés kulcsfontosságú, a reklámszakmában főképp, hogy jól gondolkodó, kritikus szemléletű, kreatív tehetségek kerüljenek ki az egyetemekről, akiknek előnyt jelenthet a tájékozódás és networking szempontjából is, ha eljárnak ilyen rendezvényekre. Fontos, hogy a Youth ne csak egy üres teltházas előadás legyen, ami 2 percig inspirál, aztán a "to go" latte-val együtt eltűnik valamelyik köztéri kukában."

Diákigazolvánnyal ingyenes a belépés

Az első 200, diákigazolvánnyal rendelkező regisztrált vendég ingyen vehet részt a rendezvény főszponzora, a Hell Energy jóvoltából.

Networking és toborzás

Az esemény leírásában szereplő networking valóban fontos része az idei BrandFestival Youthnak, ugyanis a Budapesti Metropolitan Egyetemmel közösen egy olyan aktivitás is helyet kap az est folyamán, ahol a fiataloknak lehetőségük lesz előadni az önéletrajzukat videóüzenet formájában, és akár felvételt nyerhetnek hazai kommunikációs ügynökségekhez vagy ügyféloldalra.


(x)



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Messi-ként az idei BrandFestivalon
  Fát ültetnek a BrandFestival vendégei
  Műanyagbankár a BrandFestivalon
  Nemzetközi TOP speakerek a BrandFestivalon
  BrandFestival: trendek, amik a jövőt formálják
  Monica Lewinsky a BrandFestivalon
  Az influencer marketing trendjei a BrandFestival-on
  A BrandFestival csökkenti az ökológiai lábnyomát

További hírek ebben a kategóriában

Műanyagbankár a BrandFestivalon
Környezetbarát mosószerek
Vodafone a Porsche Motorsport pa...
Átadták a BCSDH 'Fenntartható jö...