Hírek
22112 hír az adatbázisban
Messi-ként az idei BrandFestivalon
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2019-11-05 11:38
PR

Nemzetközi top speakerek váltják egymást a jövő trendjeit elemző BrandFestival színpadán november 20-21-én a Budapest Music Centerben.

Több mint 100 előadó, köztük 15 nemzetközi szakember a jelen tendenciái alapján vizsgálja a jövő marketingkommunikációs és vállalatvezetési irányait. Paul Kandel, az Intel Sports Group virtuális márkaélmény stratégája azt mutatja majd be, hogy a technológiai vállalat hogyan forradalmasítja a sportközvetítéseket miközben egyedi, személyre szabott médiatartalmakat nyújt a sportfanatikusok részére. A technológia segítségével a néző is megtapasztalhatja, hogy egy-egy helyzet előtt mit lát például a Barcelona kiválósága, Lionel Messi a valóságban a pályán!

A Z generáció hatékony elérése napjaink egyik legnagyobb kihívása a márkák számára. Az egyre rövidebb fogyasztói figyelmi küszöbértéküket csak egyre hatásosabb vizuális tartalmakkal lehet meghódítani. A sportipar információs terében hatványozottan jelentkezik ez a tendencia.

Paul Kandel, az Intel Sports Group virtuális márkaélmény stratégája arról tart majd előadást, hogy a világ egyik legismertebb technológiai cége hogyan emeli a hagyományos médiaközvetítéseket új szintre; hogyan képes személyre szabott virtuális-élményt nyújtani a nézőknek és miként ad új marketing és kommunikációs lehetőségeket a sportipar szereplőinek. Az Intel technológiájában az újdonságot a személyre szabottság jelenti - a néző a saját telefonján vagy televízióján keresztül eldöntheti majd, hogy melyik játékos szemszögéből szeretné követni a meccset, vagy hologramot vetíthet a nappalijába.

Az Intel True View technológiája az élő közvetítésen jóval túlmutató élményt nyújt. A True View technológiának szerződött partnerei vannak az NFL-ben, az NBA-ben. Szerződésben állnak többek kötött a Barcelona és a Real Madrid gárdával, valamint a Premier League három csapatával, a Manchester City-vel, a Liverpool-lal és az Arsenal-lal.

A legérdekesebb és legvonzóbb alkalmazása a "Légy te a játékos", amellyel a néző bármikor megállíthatja a meccset és gyakorlatilag egy adott sztár szemszögéből láthatja a pályát, a kaput.

A technológia úgy működik, hogy az Intel a stadionokba 38 darab ultra-magas, 5K felbontású kamerát telepít - ezek meccsenként több mint 200 terabájt adatot rögzítenek és küldenek egy szerverre. A rögzített pixeleket háromdimenziós képpé alakítják, műholdra küldik, majd visszastreamelik a nézők kommunikációs eszközeire. Nemcsak a játékosok szemszögét akarják lemodellezni, hanem az adott közvetítések háromdimenziós hologramját is, amit akár a nappaliban is ki lehet majd vetíteni. Az alapvetően Hollywood filmiparában használatos képalkotást azért terjesztette ki a sportra az Intel, mert az NFL, az NBA és az európai foci célközönsége világszerte óriási tömegeket ültet le a képernyők elé.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Idén újra BrandFestival Youth est a fiataloknak!
  Fát ültetnek a BrandFestival vendégei
  Műanyagbankár a BrandFestivalon
  Nemzetközi TOP speakerek a BrandFestivalon
  BrandFestival: trendek, amik a jövőt formálják
  Monica Lewinsky a BrandFestivalon
  Az influencer marketing trendjei a BrandFestival-on
  A BrandFestival csökkenti az ökológiai lábnyomát
  BrandFestival: trendek, amik a jövőt formálják

További hírek ebben a kategóriában

Kaputelefon videós megoldással
A napkollektoros rendszerek sajá...
A biztonsági ajtók szerepe (x)
A legnépszerűbb kgfb-biztosítók ...