Hírek
22118 hír az adatbázisban
Megújult a Kaspersky arculata
Marketinginfo.hu - 2019-09-24 09:35
Design

A Kaspersky Lab több mint két évtizede a legjobb biztonsági megoldásokat kínálja ügyfeleinek.

"A vállalat 22 évvel ezelőtti megalapítása óta mind a kiberfenyegetések, mind az iparágunk hatalmas változását és fejlődését láttuk, miközben a technológia egyre növekvő szerepe tölt be a mindennapi életünkben - a munkában és otthon is. Napjainkban a világnak új igényei vannak, és arculatváltásunk tükrözi küldetésünket, amellyel ezeknek az új igényeknek kívánunk megfelelni nemcsak ma, hanem a jövőben is. Az internetes támadásokkal szembeni védelem terén elért sikereink sorozata azt mutatja, hogy képesek vagyunk segíteni egy biztonságosabb világ építésében is, amely ellenálló a számítógépes fenyegetésekkel szemben. Olyan világ, ahol mindenki szabadon élvezheti a technológia által kínált előnyöket." - mondta az új arculatról, Eugene Kaspersky, a vállalat vezérigazgatója.

"Az előző logónk alapját 1997-ben készítettük el, azóta természetesen sok minden megváltozott. Korábban a görög ábécé betűit használtuk, amelyek a kommunikációnk szélességének és mélységének megváltozása miatt már nem relevánsak - a jövőbe kell tekintenünk és a digitalizáció útján kell haladnunk. Logikusnak tűnt a Lab eltávolítása a nevünkből, amikor az új vizuális identitást fejlesztettük, mivel az arculatunkat is egyszerűsíteni akartuk oly módon, hogy az erősítse az újonnan ihletett filozófiánkat és küldetésünket, de egyben emelje ki cégünk sokrétű technológiáit" - mondta Andrew Winton, a Kaspersky marketingért felelős alelnöke.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Kaspersky Lab boltot nyitott Londonban
  Eugene Kaspersky és az I. Antarktiszi Biennále

További hírek ebben a kategóriában

Új magyar technológiával nyomtat...
Az Ooops! márka paradigma
Több külföldi dizájnermárka is b...
Mesehősök a gyermeknapra! (x)