Hírek
22054 hír az adatbázisban
A DHL Group és Bryan Adams 1 millió fát ültetne
Marketinginfo.hu - 2019-09-27 09:22
CSR

A Deutsche Post DHL Group és Bryan Adams 1 millió fát ültetne a DHL 50. évfordulója alkalmából.

Hivatalos logisztikai partnerként a DHL több, mint 20 országban biztosítja szállítmányozási szolgáltatásait a kanadai zenész, Bryan Adams 'Shine a light' turnéjára.

Az együttműködés ötletét a DHL 50. évfordulója inspirálta, ugyanis a logisztikai nagyvállalatot 1969. szeptember 25-én alapította Dalyes, Hillblom és Lynn. A DHL és Bryan Adams is emlékezetessé szeretné tenni ezt a partnerséget. Kihasználva a világkörüli turné és az évforduló adta lehetőségeket, a klímavédelemre és a fenntarthatóságra szeretnék felhívni a figyelmet. Nem kevesebbre vállalkoztak, mint hogy az Arbor Day Foundation, Plant-for-the-Planet, WeForest és a Taking Root szervezetek bevonásával együtt, 1 millió fát ültetnek 2019-ben. További fák ültetését is tervezik a rock legenda otthonában, Kanadában.

A folyamat már elkezdődött és eddig több, mint 300.000 fát ültettek a nemzetközi környezetvédelmi előírásoknak megfelelően, így Indonéziában, Nicaraguaban, Malawiban és az Egyesült Államokban is.

"A faültetési kampánynak és Bryan Adams-szel való együttműködésünknek köszönhetően, hosszútávon erősíthetjük a globális ökoszisztémát, illetve a biodiverzitást és a különböző fajok fennmaradását" - mondta Frank Apple, a Deutsche Post DHL Group vezérigazgatója. "Az erdősítés bizonyítottan az egyik leghatékonyabb megoldás a szén-dioxid lekötésére. A DHL vállalatcsoport kitart amellett, hogy 2050-ig nullára csökkenti az egész csoport szén-dioxid kibocsátását. Környezetbarát szállítási megoldásokkal folyamatosan csökkentjük károsanyag-kibocsátásunkat, továbbá az is célunk, hogy hosszú távon fenntarthatóak legyenek ezen irányú törekvéseink."

A fáknak nagyon fontos szerepe van a légszennyezés lekötésében, mint a mikrorészecskék vagy gázok, illetve hatással vannak az esővíz áramlására, és stabilizálják a talaj minőségét is.

"A DHL-lel való együttműködésnek nagyon fontos üzenete van. Gondoskodnunk kell a környezetünkről - ezért remélem, hogy a jövőben több művész is fontolóra veszi az ilyen jellegű, öko-partnerséget." - mondta Bryan Adams. "Nagyon büszke vagyok, hogy részese lehetek ennek a kezdeményezésnek."




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Bryan Adams új turnéjának első bérletese a DHL
  Új logisztikai központ a DHL Expressnek
  Érzelmi töltetet kap a DHL
  DHL - Állatkert partnerség
  Ötezer rászoruló családnak visz élelmiszert a DHL Freight
  Bővíti tevékenységét a DHL Budapest Support Center
  Távolból is szemmel tarthatók a DHL küldemények
  Kkv-re szabott szállítmányozás a DHL-nél

További hírek ebben a kategóriában

A fenntarthatóság legjobbjait dí...
Meghosszabbítja a stratégiai egy...
Kurt Cobain rajzaival díszített ...
Megnyílt a jelentkezés a V4 Star...