Hírek
23200 hír az adatbázisban
Mi motiválja az Airzone munkatársait?
Marketinginfo.hu - 2019-07-26 09:52
CSR

Napjaink környezetvédelmi problémáiról nap mint nap hallhatunk a média különféle csatornáin.

Ezen apropóból is itt az ideje, hogy olyan céget ismerjenek meg, akit igenis érdekel az, hogy mi lesz a bolygó sorsa évtizedekkel később, mindezt úgy, hogy nem feledkezik meg arról az emberi igényről, miszerint a kényelem lassan mindenek fölött helyezkedik el.

Csökkenjen az energia, de ne csökkenjen a komfortérzet!

A cég filozófiája az, hogy olyan termékeket kínál megvételre, aminek árai megfizethetőek, mégis elmondhatja a kedves vevő, hogy igazi High-End komfortot kapott a pénzéért cserébe. De mit is képvisel a High-End komfortérzet? Egyes felső kategóriás termékekkel az a probléma napjainkban, hogy csak a márkát fizetjük meg, de cserébe nem kapunk semmi pluszt, csak az életérzést, esetleg ígéreteket. Az Airzone úgy vallja, hogy a márka helyett fizessen a vevő tényleg azért a csúcsminőségért, amit a cég hirdet: alacsony energiafelhasználású, innovatív megoldásokat a hűtés, a fűtés és a szellőztetés terén.

További célkitűzésként jelölik meg azt is, hogy termékeikkel támogassák az új építési irányzatokat. Ez annyit tesz, hogy a jövőbeli építkezések célja az lesz, hogy közel nulla energiaigényű otthonok és épületek épüljenek a környezet megóvása érdekében. Igazából ez nem is annyira a távoli jövő, mert 2020-tól az Európai Unióban már csak olyan épületek megépítését hagyhatják jóvá, aminek energiaigénye közel nulla. Ha ez a feltétel teljesül, megkaphatja a használatbavételi engedélyt az épület.

A vevők igényeit is szemmel tartva céljuk az, hogy az otthonokban, munkahelyeken megteremtsék az egészséges környezet feltételeit, például csökkenjen az allergiára való hajlam, a levegő tisztaságát is óvják. Mindezt olyan épületgépészeti megoldásokkal oldják meg, amelyek energiafelhasználása közel nulla.

Mire lesz jó az alacsony energiafelhasználású berendezés?

Egyrészt eleget tesznek a kötelezettségeknek, legalábbis ami a szabályozásokat illeti. Másrészt, ha felhasználói oldalról közelítjük meg a témát, akkor az energiafelhasználás visszaszorítása egyben pénztárcabarát megoldás is, vagyis arra költi a vevő a pénzét, amire szeretné, nem pedig a kötelező nagy összegű rezsi befizetésére.

Érdemes tehát az Airzone által felkínált termékekre úgy tekinteni, mint egyfajta megtakarításra, egy biztos befektetésre a jövőre nézve. Befektetés, mert megtérül a beruházás összege, és mert az épületben található személyek egészségét hosszú távon megőrizhetik. Vegyük például a szellőztetőrendszer egészség-nyereségét. Ez hosszú távon annyit tesz, hogy a szellőztetőrendszer használata garantálja azt, hogy csökkennek az allergiás tünetek, mert csökken a levegőben terjedő aeroszolok mennyisége (pl.: penészgomba, por).

Az Airzone termékeit használják bátran, amennyiben olyan hosszútávú megoldásokat szeretnének igénybe venni, ami előre mutat a jövőbe, és lehetővé teszi az egészségük hosszú távú megőrzését.


(x)



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Lakásfűtő falfestéket fejleszt a Poli-Farbe
  Mit vesz a magyar a nyári melegben?

További hírek ebben a kategóriában

Stratégiai együttműködést kötött...
A S.Pellegrino Young Chef Academ...
Folytatódik az együttműködés a D...
Több mint négyezren evezték át a...