Hírek
21991 hír az adatbázisban
Egy magyar pro bono kampány két díjat is nyert Cannes-ban
Marketinginfo.hu - 2019-07-17 10:12
Reklám

Két bronzéremmel díjazták az Írók boltja népszerűsítése céljából készített Nyitott polcok kampányt a Cannes Lions fesztiválon Média és Social kategóriában.

A pro bono kezdeményezéshez több mint 35 közéleti személyiség csatlakozott, a projektet 30 000 nevezésből választották be a legjobb reklámok közé. A megvalósításában a Wavemaker, az Umbrella és a Sans Cliché működött közre.

Két bronz oroszlánt nyert a rangos Cannes Lions fesztiválon a "Nyitott polcok" reklámkampány. Az Írók boltja és az olvasás népszerűsítése céljából, pro bono alapon életre hívott kezdeményezést Média és Social kategóriában díjazta a szakmai zsűri. A projekt keretében több mint 35 ismert közéleti személyiség, írók, költők, zenészek, színészek, rendezők, újságírók és gasztronómiai szakemberek engedtek bepillantást könyvespolcaikba kedvenc műveikkel - többek között Mautner Zsófi, Farkas Roland Wolfie a Punnany Massifból, Vámos Miklós és Fábián Janka -, akárcsak, ha vendégségbe mennénk hozzájuk. Az így bemutatott gyűjteményeket és irodalmi alkotásokat a rajongók a www.nyitottpolcok.hu oldalon tekinthették meg, azokat a szerzeményeket pedig, amelyek megtalálhatóak az irodalmi ékszerdoboz kínálatában, meg is vásárolhatták online, így támogatva a tágabb olvasóközönség megszólítását.

"Óriási elismerés, hogy a kampányt a legnagyobb szakmai fesztiválon is díjazta a zsűri, ahol a legkomolyabb nemzetközi kreatív ügynökségek alkotásaival versenyzett. A projekt összesen 30 000 nevezés közül 4 kategóriában került shortlistre, amiből 2-őt szerencsésen díjra is váltott" - mondta Jedlicska Márton, a Wavemaker kreatív igazgatója.

A projekt ötletgazdája a Wavemaker Magyarország volt, a kivitelezést az Umbrella és a Sans Cliché segítette.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A P&G úttörő szerepe a Cannes Lions-on
  A Bolond Pierrot csókjelenete látható az idei fesztivál hivatalos plakátján
  Idén is a HPS képviseli hazánkat Cannes-ban
  Újabb magyar sikerek Cannes-ban
  Cannes-ban díjazták a SPAR reklámfilmjét
  Két Young Lions csapat Cannes-ba megy
  A fiatal Claudia Cardinale látható az idei fesztivál hivatalos plakátján
  Sikerrel mutatkoztak be a magyar fejlesztések

További hírek ebben a kategóriában

A Zewa legújabb trendi dizájnja
A reklámajándékok így támogatják...
Csapágy, szimering, seeger gyűrű...
A Geometry díjnyertes kampánya




Projektmenedzser
Főbb feladatok, munkák- ajánlati felhívás fogadása, műszaki ...
IT Manager
Feladatok: - Projekt menedzsment- Jelentések és projekt doku...