Hírek
22112 hír az adatbázisban
A Marquard Media üdvözli a Prada döntését
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2019-07-04 10:49
CSR

A Marquard Media Mo. Kft., mint Magyarország első "furfree" médiavállalata örömmel üdvözli a hírt, miszerint a Prada Group a 2020-as szezontól kezdve nem fog többé állati eredetű prémet használni a kollekcióiban.

Az elmúlt időszakban több vezető nemzetközi divatház - például a Gucci, Michael Kors, Versace, Furla, Burberry - döntött úgy, hogy felhagy a valódi szőrme használatával, ehhez a listához csatlakozott tegnapi bejelentésével a Prada is.

A Marquard Media, a fenti kezdeményezéssel egyetértve és támogatva azt, 2018-ban a magyar médiavállalatok közül elsőként hozta meg a döntést, miszerint sem hirdetésben, sem divatösszeállításban nem szerepeltet állati szőrből készült ruhadarabokat, táskákat és kiegészítőket.

A nemzetközi hírre, így reagált a Magyar Szőrmeellenes Liga:

"Ez az változás annak köszönhető, hogy a Fur Free Alliance (FFA) , mely 40 ország több mint 50 állatvédelmi szervezetét egyesíti - többek közt a Magyar Szőrmeellenes Ligát és Vegán Állatvédelem Egyesületet, Olaszország egyik legrégebbi állatvédelmi szervezetét, a LAV-ot valamint az Egyesült Államok egyik legnagyobb szervezetét is, a The Humane Society of the United States- - tárgyalásokat kezdeményezett a luxustermék gyártóval. A három szervezet képviselői közel 1 évnyi kitartó és pozitív tárgyalási stratégiával elérték azt, hogy a Prada csoportnál megszülessen a döntés arról, hogy többé nem használnak állati prémeket a termékeiknél.
Ligánk véleménye szerint, ez egy újabb szög a magyar szőrmeipar koporsójában is, mert több százezer állat menekülhet meg a sorban tudatosságra ébredő divatcégek felelős viselkedése okán."

"Míg egyesek számára a szőrme a tradicionális elegancia és luxus szinonimája, másoknak az állatok értelmetlen és brutális, pusztán hiúságból való legyilkolását jelképezi. Azonban mára egyértelmű, hogy a divatipar átalakulása egy etikusabb, szőrme-mentes jövő felé egyre nagyobb üteművé vált az elmúlt évek során. Különösen büszkék vagyunk arra, hogy mint a világ egyik legnagyobb divatmagazinjának, az InStyle-nak, kiadójaként mi is beállhattunk ebbe a sorba és tehetünk valamit a fenntartható jövő érdekében." - fogalmaz Salamon Brigitta, a Marquard Media vállalati kommunikációs vezetője.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Optimista a Prada
  Szépségápolás: fontos szempont az állatvédelem
  Az ilyen kozmetikumokat kerülik a nők
  Bekebelezte a lengyel Marquardot a Ringier-Axel
  Európában aratott a Prada
  Kötelező lesz az állati eredetű anyagok feltüntetése a ruházati termékeken
  LG-mobil Prada stílusban

További hírek ebben a kategóriában

Fát ültetnek a BrandFestival ven...
Műanyagbankár a BrandFestivalon
Környezetbarát mosószerek
Vodafone a Porsche Motorsport pa...