Hírek
22709 hír az adatbázisban
Megújult a Borháló
Marketinginfo.hu - 2019-07-01 10:33
Márkák

A Borháló a Style Communication kreatív csapatának bevonásával megújítja arculatát és jelmondatát.

A webes felületeken, a központi rendezvényeken június elejétől már az új dizájnnal találkoznak a vásárlók, a franchise-partnerek az egyes üzletekben fokozatosan térnek át az új megjelenés használatára - tájékoztatott Ádám Boglárka, aki 2019 januárjában vette át a cég marketingtevékenységének irányítását.

Az új dizájn támaszkodik a régi örökségére, de újradefiniálja a Borháló üzenetét. "A megszakított keret a nyitottságot szimbolizálja, és megadja a lehetőséget a logó kiegészítésére pl. az üzletágak nevével vagy a franchise-partnerek esetében a településnévvel. A két alapszín, a fekete és a fehér mellé bekerült a zöld is, ami a frissességet, a dinamizmust, a természetet, a tudatosságot jelképezi" - mondta a marketingvezető.

"A Borháló üzleteiben a borértő vásárlóktól a borokkal most ismerkedő érdeklődőkig mindenkinek segítséget tudunk adni a választáshoz, hogy megtalálja a személyiségéhez és az alkalomhoz illő tételt. Az új szlogen - Együtt borozunk - a Borháló boltjainak családias jellegére utal, ugyanakkor kifejezi a vevők, a kereskedők, a franchise-központ és partnerpincészetek szoros együttműködését is" - tette hozzá Ádám Boglárka.

Az arculat és a jelmondat megújítása több, mint ráncfelvarrás. 2013-as indulásakor a márka azzal tört be a piacra, hogy a minőségi borokat a hagyományos 0,75 literes üvegpalack mellett nagyobb kiszerelésekben is forgalmazta, és megtanította vásárlóinak, hogy ugyanahhoz a borhoz minőségi kompromisszum nélkül kedvezőbb áron is hozzájuthatnak. A vevőkkel történő közvetlen és hiteles kommunikációt megkönnyítette a franchise-felépítés, a Borháló kereskedői ugyanis a helyi közösségekből kerülnek ki, törzsvásárlóikat személyesen ismerik. A gazdaságos kiszerelésekre és a közvetlen kapcsolatra helyezte a hangsúlyt a régi dizájn és a jelmondat is: "Nálunk más a mÉrték".

A márka az elmúlt években sikeresen bővítette tevékenységi körét, növelte szállításait a HoReCa-szektorban, és 2016-tól a Sziget-fesztiválrendezvények beszállítója lett. A kiskereskedésekben "saját márkás" borok jelentek meg, ami alatt a Borháló esetében nem cégesre címkézett beszállított termékeket kell érteni, hanem olyan exkluzív tételeket, amelyeket az ötletgazda alapító tulajdonos, Kathona Krisztián közösen álmodott meg és készített el a partnerpincészetek borászaival a fogyasztói igények alapján. A boltokban ma a gazdaságos kiszerelésű minőségi tételek mellett - Magyarország legnagyobb magnumpalackos választékát pl. jelenleg a Borháló tartja - gazdag kínálat várja a vevőket a prémiumszegmensben is.

Közel ötven boltjával a Borháló Magyarország legkiterjedtebb bor-kiskereskedelmi franchise-hálózata. Idén új településeken, illetve településen belül új helyen létesülnek Borháló boltok: az újbudai üzlet a Móricz Zsigmond körtéren már áprilisban megnyitott, a közeljövőben Budapesten a Vízivárosban, továbbá Dunakeszin, Budaörsön és Tatán is új egységgel bővül a hálózat.

"Az arculattervezés meghatározó eleme az új, egyszerű, laza, mégis karakteres logó, ami a lehető legtöbb kommunikációs platformon megjelenik majd. A keret jelképesen összefogja a Borháló által kínált palettát, választékot, üzletágakat. Mert a Borháló tényleg egy hálózat, ami nagyon sok borfajtát, márkát, ízt foglal magába. Az arculati kézikönyv kialakítása során fontosnak tartottuk, hogy a logó mindig kiegészüljön a Borhálóhoz kapcsolódó különböző csoportok, üzletek neveivel és egy sokatmondó szlogennel, hiszen mi együtt borozunk!" - foglalta össze a dizájn kreatív üzenetét Szabó Ádám, a Style Communication operatív vezetője.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A természetes és frissítő gyümölcsbor
  A Borháló idén is tarol a fesztiválokon
  Borháló: vásárlói tapasztalatait összegezte
  Franchise-t épít a Borháló

További hírek ebben a kategóriában

Melyik motorolajat válasszuk? (x...
Első újrahasznosított Barbie
Mangalicakolbász és -szalámi - k...
Menő szabásvonal és egyediség a ...